Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 22 October 2013

Cool : [Video] Denda Bagi Budak Sekolah Yang Kantoi Merokok


Sapa penah kena macam ni? Budak-budak sekolah asrama mesti familiar... Hoho.. Dulu-dulu boleh la buat macam ni.. kalau buat sekarang ready je la cikgu2 surat lawyer datang.. tak pun kene belasah dengan bapak budak..

video

Sumber : Here

15 comments:

Mandi Mayat BLOG Mengingatkan MATI said... Best Blogger Tips

ibubapa sekarang hati tisu. anak kena denda skit dh merapu

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

1st!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Rokok sekotak 12 hinggit sama mcm harga ganja satu peket masa zaman aku sekolah 20 tahun dulu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

You're 2nd
Maybe next time bro!

far ziella said... Best Blogger Tips

biasa nmpk..bdk laki kena sumbat rokok byk2 cmni..tp dorg rilek je hisap rokok..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hukuman paling bodoh! cikgu bangang! cam cibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sayng. U xpyh cmpur hal bdk2 mrkokni. So cm ne phbgan kita.. Will u marry me..
_skrin Sentuh_

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko cmfrorm bdk skolah kan. Kmen pun xmatang. Bru nk up la katan. Apa pun xtau. Ayat je power cm guruh. Tpi in realitny ko bdk skema pkai cmin mata. MNgsa buli lg. Puihhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang pun, tapi kat luar sekolah, sapa yang buli aku tu, aku tibai balik dgn "nunchaku", memang menyesal cari pasal dgn anak murid bruce lee.
Bruce Lee pun suatu masa dulu pun jadi mangsa buli, sebelum jadi Hero.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ei. Budk kcik bwk mgucp la. Pungpang2 ko smbng. Bnyk tgk tb otak ko pun mendap smcm. Kt lua nk tibai.haha. Ntaha2 mak ko yg jrit2 cm sakai ko nyrok blakng mak ko. Mane ko tau sjarh bruce lee. Sejarh nabi dan para sahbt pun ko xtau. Dik cti skolah dh dkt. Agak2 taunn ni jd ke bkatan. Bia pemikiran 2 matang. Ble jd imam..nunchaku 2 amek hmpuk kpala ko. Bia ada akai. Ptla ko jd mgsa buli.

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa yg kepala bangang atas ni cakap aku tak paham?
byk sgt melancap agaknya!

Anonymous said... Best Blogger Tips

X pham bhasa mlayu.. Sah2 mat nepal ke bngla org tas aku.. Bnyk sngt makan anjing otak bodo. Duk mlysia xtau bhasa mlayu.. Atau pun ko spesis piggy .. Ko plancp tegar smpai rumah ko bau mani. Mak ko ari stim bau mani ko. Kuang kuang kuang

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni babi agaknya! mcmana babi pandai menaip?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Babi yg pndai naip adalah abah ko. Automatik ko sekor babi. Budk kcik ko g crmin muka ko. Cm babi ke monyet ke Sb mak ko sekor myet. Opah ko ktrunan asli pongkey(pig+monkey).. Ati sudah pnas.twakakaka

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko babi 07.37

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...