Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 24 October 2013

OMG : [Video] Pembunuh Yang Menikam Mangsa Secara Rambang Di LRT Taman Melati


Berikut adalah kronologi kejadian. 

Taman melati kena tutup sbb ada 4 org mati kena bunuh tikam dgn org gila mengamuk kat terminal lrt station taman melati tadi. Satu taman melati ditutup sbb pembunuh tu tak jumpa lagi. Please be careful when u go back from work jgn turun area taman melati for the mean time.

Sek 302KK Double murder.
IO : Asp Tan Check Yang

Pada 24/10/2013 jam lebih kurang 1200hrs mangsa satu perempuan cina ( butir2 belum diperolehi ) dan satu perempuan indonesia ( butir2 belum diperolehi ) telah didatangi oleh Saspek satu lelaki melayu.

Butir-butir Saspek : Muhammad Zamri Bin Yusof
870905-23-5875. Kerja : Pemandu van syarikat rokok.
No.114, Blok 4 Felda Pemanis 1, 85009 Segamat Johor.

Kejadian ini berlaku di LRT Gombak. Saspek telah tikam kedua-dua mangsa, walau bagaimanapun mangsa dalam keadaan stabil dan telah dihantar ke Hospital.

Setengah jam kemudiannya , Saspek telah menaiki Van Daihatsu No Pendaftaran WXE 6695 milik syarikat rokok yg dipandunya. Saspek kemudiannya berhenti berhampiran LRT Taman Melati dan terus kejar seorang lagi mangsa satu lelaki cina bernama

Nama : Lee Kah Ghee KP : 651104-04-5035. Lelaki cina. Alamat : No 18 Jalan 2/46 Taman Segambut Indah.

Mangsa ini telah mati dibunuh Saspek dengan kesan 3 tikaman dibahagian dada dengan menggunakan senjata pisau rambo.

Selepas menikam mangsa tersebut Saspek menaiki van yg sama dan kejar serta langgar belakang sebuah kereta jenis Toyota Hybrid No WYE 5767, yg dipandu oleh mangsa kedua satu lelaki cina.

Nama : Kuan Chun Thai KP:880223-14-5767. Lelaki cina. Pelajar TAR Kolej Wangsa Maju.

Sebaik sahaja kereta mangsa kedua dilanggar, mangsa terus keluar dari kereta untuk lihat apa yg berlaku. Saspek kemudiannya keluar dari Van dan kejar mangsa.

Kejadian kedua ini jarak lebih kurang 200meter dari Stesen LRT Taman Melati. Kejadian kedua berlaku di Jalan Tumbuhan, dimana Mangsa mati ditikam oleh saspek menggunakan pisau rambo yg sama dengan 5 kesan tikaman dibahagian dada.

Orang ramai yg melihat kejadian tersebut dan secara kebetulannya ada seorang anggota polis Dang Wangi telah membuat tangkapan keatas Saspek.

Saspek berjaya ditangkap dan telah hantar ke HKL untuk dapatkan rawatan akibat kecederaan dibahagian kepala. Manakala senjata yg digunakan oleh Saspek iaitu sebilah pisau rambo berjaya dirampas ditempat kejadian.

Motif kejadian, masih dalam siasatan. Walau bagaimanapun dipercayai Saspek mengalami masalah "kejiwaan" atau masalah mental.

Perkembangan siasatan akan dimaklumkan dari semasa kesemasa. 

video

Sumber : Here

29 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Giler kejam wei!! First okayyyyy~

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang sarawak memang goblok! makan taik!

-remaja sabah berwawasan-

Anonymous said... Best Blogger Tips

cina matiiii...aku suke. bahahahhaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh!! Berwawasan konon~ fuck

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 20.46 ko mati lg bgus..cine ke india ke sape ke sume nye makhluk allah..cba la jgn nk wat ayat provok..(ceh tetibe aku emo..sape sruh bg ayat mengundang..)

Anonymous said... Best Blogger Tips

alhamdulillah, cina mati..sukanye aku..!!

-anon siam-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jangan jadi racist.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang felda saya..huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Oiii..ko kenapa bilang org swk goblok..mcm sial jk ko ni..bikin malu jk..ntah2 pti kali ko ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org felda bangang duduk dlm kubang... u can go to hell!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku gay..dh fullstop.k bye

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
sial ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gomo kelate gomo ..

RAMAI ORANG GILA SEKARANG

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bila syaiton berbisik..nafsu mguasai jiwa... Ni terjadi bila xda iman dlm diri,..

Dicky Ah Pui said... Best Blogger Tips

ni semua kerana tekanan hidup xpun stone... semua salah kerajaan yg scra xlngsung membebankan rakyat... dah bunuh orang baru igt tuhan..sblum bunuh kenapa xigt?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ingatkan kuat sangaat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa nie orang Segamat??

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin, iklan mcd tu kacau r

Anonymous said... Best Blogger Tips

jihad ka apa ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

mangsanya sume cina,,
sakit jiwa btol org ni.. sadis..
kejam!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa gaknya yg wat dia jiwa kcu..mst ada hal. Tpi sbaiknya dkt kan dri ngn tuhan. Pastinya smua mslh ble slesai

Anonymous said... Best Blogger Tips

suka aty ko jak mdh org sarawak kedak ya...ko ya bodo

Anonymous said... Best Blogger Tips

trpengaruh dgn game GTA

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xperlu bsfat kngerian.rileks2. Suma ada wat slap. Jgn slhkn ngeri.dri smenanjung ke sbh srwak. Kte st2 keluarga. nk kmen mrapu pe pun.xdathal.tpi jgn la mpermainkn agama kaum bngsa. Kte org mlysia ok. Org mlysia semua pro. Bngsa asing pun raspek ngn kita. Sudah2la mpermainkn senstviti. _pemaki tegar insaf

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa pun... Kelantan ke final! JDT mkn taik!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko jgn nak provok la pakai nama budak sabah berwawasan...budak sabah xkan kutuk budak sarawak punya..sabah sarawak adik beradik la woi..aku tahu ko budak smenanjung..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahah budak sabah berwawasan??? what are you trying to prove? mahu provok supaya sabah sarawak gaduh?? ko fikir ko org sabah la ko komen mcm tu?? pls la jgn la nak provok bukan2. Sabah Sarawak sudah anggap mcm negara adik beradik walaupun kami berbilang bangsa tapi kami tetap saling hormat menghormati x kira la cina or india. kami xkan kutuk negeri2 lain. org yg pernah tinggal d sabah saja yg tahu. ko duduk depan pc komen nda guna otak ko tau apa? stop thinking like trash or you might become trash in people's eye. this country would be a better place if you respect each other without judging their race or religion.

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa anon lahanat atas bg ceramah mcm kimak? i dont understand lu macibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sume babiiiiiiiii

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...