Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 22 October 2013

OMG : Askar Wanita Pakai Baju Ketat Dan Topeng Gas Sambil Main Bola Sepak Di Shangai (12 Gambar)

Askar Wanita Pakai Baju Ketat Dan Topeng Gas Sambil Main Bola Sepak Di Shangai.
Gambar di bawah ini telah menjadi kontroversi selepas dimuat naik ke dalam laman utama askar di negeri itu. Apabila ditanya, ketua askar wanita itu telah menyatakan latihan ini adalah untuk mereka membiasakan diri dengan topeng gas itu. 

26 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

mantap mantap belako!!!!!! yearghh!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bongok anon atas ni kaki sex!

Anonymous said... Best Blogger Tips

omg!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bulat bulat, bulat bulat,
banyak ayer nya,
dipicit pecah ditangan,
masuk mulut nyaman sekali,
dipicit pecah ditangan,
masuk mulut nyaman sekali....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko..kalau kawin..
Mlm pertama...bini ko tk de pepek..
Apa ko nk buat...
Agak2 ko nk cari lain tak..
Puii...
Kalau ko tk rasa nk buat apa2..
Sure ko nie gay...
Muahahahahaha..
Puii...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sex is the most important things for men...
Ko nie anon 16.41 mmg gay..
Hahahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yeah...
I want to fondle their tits...all nite long..
Shit...it's very nice...
Damn round nice tits..
Owwhh..yeah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pergh..askar Amoi...
Cun Nye...

Anonymous said... Best Blogger Tips

I will surrender to you...Amoi..
Yeahhh...
Nice boobs..

Anonymous said... Best Blogger Tips

poyo la ketua dia tu..nak wat muka garang lak...puiii!!!!ckp je la nak menyusu..setel

Anonymous said... Best Blogger Tips

puiii askar pun makeup ke

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 18:20 tongong lahanat tak reti agama! balik2 sex! kepala bapak kau tak ajar agama!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm epal la.. Bulat2 bak hang. Kne gomoi ni memg mantap

Anonymous said... Best Blogger Tips

cuba korang bygkn semua amoi2 ni tgh stim nak main dgn korang.. perghhh.. HEAVEN. hahahha..
fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

Leleh pusy I tgk... Cute tol breast drg.. +mira tanjung langsat+

Anonymous said... Best Blogger Tips

lawa sunggoh...jgn2 ni bkn askar..ni model

Anonymous said... Best Blogger Tips

berak tak basoh! harg tuih!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hanya mat pungkog yg kesahkn pungkok bsh ke x. Kurgkn jilat pungkok nti bodo tongoi cm pak hang ngah stim taik lmbu

Anonymous said... Best Blogger Tips

bapak hang jilat pungkoq kerbau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pak hang pnjilat punkog anjing. Meow meow .punkok kucin pun pak hang sapu

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah-abah kau

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dicky ah ptuiih jilat punkoq sndri. Crazy tambi.

Anonymous said... Best Blogger Tips

korg ni asal tgok gmbr pmpuan je mst nk tpikir seks dulu. ak sbgai wanita x suka la laki jenis ssetengah korg ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sape suko kt mu. Puihhh ore jate dok hegeh la pemu ni. Tino pemu ni hok bngla ja.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 16:10, budak2 ko*e baru nak naik, cam gitu la perangai..bru belajar berdunia katakan... pastu sembang2 sex konon dah matang..padahal besar pensil saja pun.
memalukan la oi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

stuju anon 16:10 & anon 8:15..anon 16:55 meroyan. ko tu jantan khas utk bangla je.org jantan cam ko ni x de pompuan nak agaknye, tu sbb tau nye sebut 'bangla' je. meroyan x dpt main ngn bangla agknye kakakhhhh kah kah kah!!!! hahahahahh!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...