Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 21 October 2013

WTF : Tilam Untuk Bersetubuh Di Tengah Hutan Ditempatkan Khas Oleh Pelacur Jalanan (15 Gambar)

Tilam Untuk Bersetubuh Di Tengah Hutan Ditempatkan Khas Oleh Pelacur Jalanan.
Bukan semua pelacur mencari pendapatan di dalam bilik hotel. Segelintir terpaksa menggunakan hutan sebagai lokasi seperti di bawah ini. Sekeliling kawasan ini penuh dengan tilam serta bungkusan kondom yang digunakan oleh pelacur dan pelanggannya. 
p/s: satu lagi lokasi pelik untuk pelacur dan pelanggan : Pondok Drive Thru Untuk Pelacur dan Pelanggan.

18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st johorMOSTWANTED

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st johorMOSTWANTED

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pe kejadah kah semua ni...

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Kalau hujan tentu air meresap dalam tilam. Pastu tentu bau hapak. :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tmpt mama dicky ah pttuuih cri nafkah nk byar bil internet . Dicky ah ptuihh adlah seker pongkeymak(pig+momkey +kimak hanjing )

Anonymous said... Best Blogger Tips

nafsu naik kepala, hapak busuk tolak tepi...
lepas dah inzal, baru terbau semua tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ok jugak lah ada tilam. Ada kes kongkek atas rumput pun inzal jugak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon ats mceritakn pgalaman sndri. Ats rumpt x tkot tungau ke..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya berusia 18 tahun. Saya mengalami masalah gatal pada faraj hampir sebulan. Ini mengakibatkan bengkak pada luar faraj.
Selain itu, kegatalan terbabit turut merebak pada bahagian punggung saya dan saya menggaru kerana tidak tahan lantas ia menyebabkan bengkak yang amat teruk pada punggung saya.
Bagaimanakah cara untuk menghilangkan rasa gatal dan menghilangkan bengkak pada punggung dan luar faraj saya? Saya amat memerlukan bantuan doktor.

Mira,
Kuala Lumpur.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mira. Faraj bengkak xda kne mgema kt blog ni. Cri doc kt hspital la.apa mslh ko ni smpai tu xble pkir. Brani mbodohkan dri kt cni. elok2 bngkak kang kembung perot kan. Sngt sengal xkne tmpat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat mana tpt persetubuhan ni aku nak langgan?
~anon poksu kocak~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo tgh2 maen seks tibe2 ular ke.rimau dtg ko nk ckp ape , klau dh sngap pun wat la kat jamban ke pe bodoh bodoh everywhere

Anonymous said... Best Blogger Tips

mira_awek_uitm.3gp

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya berusia 21 tahun dan mendirikan rumah tangga hampir tiga
bulan, tetapi sehingga kini saya masih bergelar anak dara.
Masalah ini berpunca daripada diri saya sendiri yang terlalu ‘takut’
untuk menghadapi situasi malam pertama.
Saya tidak tahan sakit kerana saya mempunyai banyak masalah
kesihatan dan sering disuntik di hospital dan klinik.
Masalah ini membuatkan saya takut untuk menghadapinya. Saya
sering berfikir macam-macam ketika saya dan suami hampir
melakukan hubungan seksual. Suami saya seorang yang sihat
dan langsung tiada masalah untuk mengadakan hubungan.
Pelbagai usaha sudah kami lakukan termasuk bertanya kepada
doktor di klinik kesihatan, tetapi masih tidak berhasil.
Bagaimanakah cara untuk menghadapi malam pertama dalam
keadaan paling tidak menyakitkan?
Adakah boleh menggunakan bius kerana saya seorang yang tidak
tahan sakit?
Adakah boleh suami saya melakukan penetrasi ketika saya sudah
klimaks? Adakah ini akan mengurangkan kesakitan?
Bagaimanakah posisi paling sesuai untuk mengurangkan
kesakitan?
Nurul,
Pahang

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo lahanat anon atas ni byk sgt baca cite lucah... nanti kau mati mask neraka jahanam! baik kau mkn babi lagi sedap!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Banyak sangat tengok video lucah dasar jalang bila puki kena jolok akan terpekek telolong, mengerang macam nak mampus.

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous hensem

bodoh ye ko betina??

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu bukan betina, jantan la bodoh..sial la

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...