Kongsikan Entri Kami

Monday 26 August 2013

Lawak : [Video] Cubaan Membunuh Diri Di Pagar Rumah!


Kejadian ini tiada kena mengena langsung dengan hidup mati seseorang insan yang berbama manusia. Ini hanyalah permainan suka suka yang diakhiri oleh tragedi. Rakannya hanya mampu menggelakkan sebelum membantu mangsa yang tersepit. oh kasihan..


Sumber : Here

8 comments:

Mandi Mayat BLOG Mengingatkan MATI said... Best Blogger Tips

DAMNNNN!

Zulkifli Nordin said... Best Blogger Tips

Salam 2 all.

Alhamdulillah hari ini Khamis 15 Syawal 1434 bersamaan 22 Ogos 2013, dalam keadaan umat Islam masih meraikan kemenangan Ramadhan dan negara menanti sambutan kemerdekaan, kes permohonan Titular Archbishop Kuala Lumpur untuk membatalkan rayuan yang dibuat oleh Kerajaan berkaitan isu pelarangan penggunaan kalimah ALLAH oleh pihak Gereja melalui penerbitan akhbar The Herald.

Dan saya mengucapkan syukur yang tidak terhingga kehadrat ALLAH swt kerana memberi saya keizinan dan kekuatan untuk turut hadir bersama barisan peguam hebat dan handal dari kalangan NGO Melayu-Islam. Aamantu billah summastaqeem - Ya ALLAH, berikan aku kekuatan dan istiqomah untuk terus memperjuangkan risalah Mu Ya ALLAH! Dan jauhkan aku daripada fitnah dunia dan akhir zaman, ameen!

Kes permohonan didengar di Mahkamah Rayuan di Istana Kehakiman Putrajaya diketuai oleh YA Dato' Abu Samah Nordin yang bersidang bersama YA Dato' Abdul Aziz Abdul Rahim dan YA Dato' Rohana Yusof.

Sebagai latarbelakang, kes kemelut kalimah ALLAH ini bermula apabila Kementerian Dalam Negeri mengeluarkan notis bertarikh 07 Januari 2009 melarang akhbar The Herald daripada menggunakan kalimah ALLAH dalam penerbitannya.

Wassalam.

Adios amigos, grasias senor.

Zulkifli Bin Noordin
Khamis
15 Syawal 1434
22 Ogos 2013

Anonymous said... Best Blogger Tips

alhamdulillah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Takbir

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh pny melayu muslim....

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 18:02,.,ko non-muslim ker? duduk diam2,.mcm bangsa korang cerdik sangt,.pok su kocak amat marah sekali

~anon poksu kocak~

budakbandunglaici said... Best Blogger Tips

argh ngeri siot



Entri Baru Update 3saat Lalu : Lagi Hujan CPUV

Anonymous said... Best Blogger Tips

ngeri abah kau!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...