Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 19 March 2013

WTF : Pakai Skirt Pendek, Dedah Paha, Rozita Che Wan Dikritik Peminat (2 Gambar)

Pakai Skirt Pendek, Dedah Paha, Rozita Che Wan Dikritik Peminat.
Selepas berita bernikah mengenai pasangan ini tersebar, setiap gerak geri dan tingkah laku Zain Saidin dan Che Ta semakin menjadi bualan hangat di kalangan pihak media dan juga peminat-peminat industri hiburan tempatan.
Terbaru menerusi laman Instagram milik Zain Saidin, pelakon ini telah memuat naik sekeping foto mesranya bersama kekasih hati dan menerusi foto yang dipaparkan, Rozita Che Wan pada ketika itu sedang memakai skirt pendek sehingga menampakkan bahagian pehanya sewaktu duduk berbual bersama Zain di atas sebuah sofa.
Berikutan foto ‘manja’ Che Ta tersebut, pelakon wanita ini telah mendapat kritikan hebat oleh segelintir peminat sehingga ada yang melahirkan rasa malu melihat penampilan Che Ta sebegitu. – sumber



26 comments:

Farid Rahmin said... Best Blogger Tips

org tua

Anonymous said... Best Blogger Tips

ayam tua

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kak ita tgh bnafsu tu dpt pucuk muda

Anonymous said... Best Blogger Tips

nafsu kak ita ni memang kuat.....aku x rasa zain dapat puaskan nafsu kak ita.....she need more......

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang ironinya ,yang backup dia tu pakai tudung

Anonymous said... Best Blogger Tips

korg sibuk pehal?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon2 kat atas bagi la nasihat..jgn nak kutuk jer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anak dara dengan si rozita,aku pilih rozita..gila babi mantap!

I loike milf!wakakaka

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak cik che ta lah ni..dh tua pakaian mcm yahudi

Anonymous said... Best Blogger Tips

kehulu kehilir yahudi... masak lahh pemikiran camni... hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 00:34 penyokong Nur Misuari.

jack ham said... Best Blogger Tips

ni semua salah kiram...

Anonymous said... Best Blogger Tips

artis malaysia kebayakan mmg xde didikan agama.. bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

che ta hang ni tua tak sedaq diri..tapi yang baiknya , nenek kebayan ni tak la buruk macam siti nurhaliza si bitch yang rampas laki orang tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ikt pd hang la..melugai aku tgk..hewhew

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nak liwat rozita -anwar jubor

Anonymous said... Best Blogger Tips

org yg dok asyik kutuk cik ta ni sbb dorang jeles. x pyh la nak mengata org. kalau hang tu baik sgt,hang x habaq lagu tu la woi. apapun, aku tetap sokong dia. tu hak dia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

cantik

Anonymous said... Best Blogger Tips

^^^ OIII ANON2 diatas yg tak habis2 mencarut dan tak takut Tuhan pastu mencarut, dah la. Insaf, cukuplah mencarut.

Aku tengok muka Rozita ni, umpama tulang yang dah terbengkok sangat. kan wanita dijadikan daripada tulang rusuk lelaki. AlQuran menyebut malah Nabi Allah SAW juga berpesan, "jagalah kaum wanita dengan baik". Wanita adalah umpama tulang yang lembut; kalau terbengkok, maka dia akan terus membengkok. jadi aku rasa, dia ni lost dan tak tahu arah tuju. dia perlu seorang laki yang boleh PANDU dia ke jalan yang LURUS.

Anonymous said... Best Blogger Tips

org umno ckp ni smua salah anwar...hahaha.. mcm sial

Anonymous said... Best Blogger Tips

suka ati org la pakai skirt pendek ka panjang ka.... mw juga cemburu bh ahahahaha kesian pendek akal...

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAHAHA!! TU LAH KALAU DAH TOP NIE,,BUAT ITU INI SUME ORANG NAMPAK..PAPE PON KITE DOAKAN YANG BAIK2 UDAH LER YER.. MANUSIA KAN.....<<>>ROY69

Anonymous said... Best Blogger Tips

TU LAH BODOHH !! MASE KOCIK2 X SKOLAH UGAME KER HAPER NIE ??

Anonymous said... Best Blogger Tips

Memang kita berhak menegur tapi bukanlah secara kasar.. ada etikanya.. saya pun tidak galak cara che ta berpakaian.. kalau menegur sudah, nasihat sudah dan tak mahu berubah, kita hanya boleh berdoa sahaja kepada Allah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yang artis korang sibuk..yang peluk peluk cium cium korang make invisible..apa rahhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...