Kongsikan Entri Kami

Wednesday 20 March 2013

Kreatif : Inilah Rupa Skateboard Di Mumbai, India (6 Gambar)


Jom kita layan rupa skateboard di Mumbai, India. Memang kreatif beb.. Macam kayu yang kita buat hiasan kat dinding rumah je.. Tapi tetap kreatif beb..


p/s : Silap buat ollie kompem patah... hoho..

Sumber : Here

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

tony hawk mesti pilih...

Anonymous said... Best Blogger Tips

berat kot nak ollie

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rasa kalau main, mesti tak tahan lasak, dah berongga kat tengah, 3 ke 4 kali jump mesti patah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg si tabligh tu pun nak main skateboard ke.. insaflah..baik ko terjah umah org, ceramah sampai berbuih mulut, masak guna perkakas masjid, sidai baju ikut suka...ada gak pekdahnya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

XprKzsUlsJhy [url=http://nike-nike-n6.webnode.jp/]スニーカー nike[/url]PrzYzbCytNed [url=http://nikeair3.seesaa.net/]nike air[/url]TcxKktEnaVbu [url=http://nikesb3.seesaa.net/]nike id[/url]DrkFutKxaIbi [url=http://nikeshoes3.seesaa.net/]nike シューズ[/url]UcaKhwYsuUrt [url=http://nikesneakers3.seesaa.net/]nike free[/url]PjqTfpNkgMjm [url=http://nikerunning3.seesaa.net/]ナイキランニング[/url]PfiOfdIrcGjo

[url=http://www.mcmstorejpkodo.com]MCM 財布[/url] mcm Fake Photos : Wonderful mcm Trick Which Experts Claim Fools 95% Of The Customers
This Is The Strategy That's In Fact Helping mcm-Experts To Advance

Anonymous said... Best Blogger Tips

punah ranah seni ukiran melayu tradisional kalo ade buat kat malaysia mcm ni...seni ukiran ade maruah tersendiri...bukannya boleh dipijak2 dgn kaki..

Anonymous said... Best Blogger Tips

seni ukiran melayu??? mmmmmmmmmmm

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pengaruh Hindu-Buddha yang tersebar dialam Melayu merupakan dampak yang kuat mempengaruhi adat resam masyarakat Melayu. Bermula dari abad pertama hingga abad ke-14. Sebelum kedatangan Islam, masyarakat tempatan banyak dipengaruhi oleh kebudayaan Hindu-Budha (1-10 AD. Kerajaan Langkasuka), Sri Vijaya,Sumatera (5-14 AD), Majapahit (13-15 AD) dan Melaka (15-16 AD) yang telah bertapak di Kepulauan Nusantara meresapi kebudayaan tempatan. (Sarah Arney, 1987: 22-23). Hasil pertembungan dua budaya ini, berlakulah proses asimilasi dan berlakulah penyesuaian budaya dalam masyarakat setempat. Banyak kepercayaan Hindu-Budha digunakan dalam masyarakat Melayu, misalnya dalam bahasa, adat istiadat, perbomohan, seni bina dan yang sangat menonjol adalah dalam seni ukiran kayu Melayu. Perkembangan lainmempengaruhi kesenian dan kebudayaan di zaman ini adalah dalam bidang kesusasteraan Melayu.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...