Kongsikan Entri Kami

Monday 1 October 2012

Panas : Leuniey Akui Sedang Bercinta Dengan Apex (4 Gambar)


Mereka berdua telah memuat naik gambar yang sama di profil Instagram masing-masing dengan menggunakan ‘caption’ yang sama juga iaitu ‘US’. Berbeza dengan hubungan yang sebelum ini, sekiranya di tanya oleh pelbagai pihak, Apex atau ‘pasangannya’ akan mendiamkan diri tanpa sebarang maklum balas.

Namun, menerusi Metro Ahad, semalam, Leuniey tampil memberikan penjelasan mengenai status hubungan mereka berdua dan gambar yang dimuat naik.


Kata Leuniey, dia dan Apex sekarang ini bukanlah hanya berkawan biasa sahaja. Mereka berdua hakikatnya sedang mengenali peribadi diri masing-masing dengan lebih mendalam lagi. 

Malah, Leuniey juga berharap agar semua pihak menghentikan cerita palsu yang mengatakan mereka berdua sudah pun bertunang.



“Bagaimanapun saya akui kini kami dalam fasa mengenali antara satu sama lain. Selepas ini saya harap tidak timbul lagi gosip tidak benar seperti kami kononnya sudah bertunang.

“Yang penting, kami kini bukan sekadar kawan biasa. Saya tahu gambar saya dan Apek dipaparkan di sebuah blog. Saya rasa itu perkara biasa. Ia sekadar gambar,” kata Leuniey.

p/s : Tukar awek macam tukar baju.. hope yg ni berkekalan lah yer..

Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada aku kisah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kesah Adakah Gua?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gua Adakah Kesah?

Anonymous said... Best Blogger Tips

gua kesah ada?

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku stress giler...

Anonymous said... Best Blogger Tips

wah nampak puting tuu.....

mr.fapson said... Best Blogger Tips

lawa siot.....
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

biase la...org popular & b'duit,awek cun sng je nk dpt.muke selenge pun awek cun nk.kalo x popular & x b'duit,lain plak cter nye...hahahaa!

Anonymous said... Best Blogger Tips

comey gewe nate nih...tobat eh

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade aku kisah

erghhh

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kfcm 100 plus? apa2 lah leuniey hot cun sexy

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alahaiiii , bosan lah citer pasal awek . main bola asyik kalah jee boooooooooooo ;p btw , awek dia kurang lawa tapi comel sikit hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

@AnonymousAKU RASA KALAU NENEK KO BOGEL DEPAN KO PUN KO FAP DGN NENEK KAU KAN .. PENYAKIT SANGAP

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...