Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 6 October 2012

Awesome : Kereta Kabel 2 Tingkat Pertama Di Dunia Di Switzerland (7 Gambar)


Switzerland telah memperkenalkan kereta kabel 2 tingkat pertama di dunia di daerah Lucerne. Kereta kabel yang dikenali sebagai The Cabrio yang dibuka di kawasan gunung Stanserhorn itu mempunyai kabel perjalanan sepanjang 1.9km. Ia dapat dinaiki oleh 60 orang penumpang dalam satu masa, dengan 30 orang penumpang di bahagian open air.







p/s : Pergh.. awesome!! bila la dapat pegi sana.. 

Sumber : here

13 comments:

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

lau putus tali kabel kn baguih gak..biaaq mampos org2 kafir laknat ni sume...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

apa benda la orang kat atas ni komen. at least doakan org2 kafir tu masuk islam, ntah apa2 buat busuk nama islam je

Anonymous said... Best Blogger Tips

sokong noob..ntah anon ats tu, asik nk mnyumpah je..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau angin kuat mcm mane jadi yg dkt open air tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ingt anon 22:57 kat malaysia pon byk gak keta kabel,klau kebetulan sedara hang naik,buleh tak hang doa kan dia jatuh gak..? pikir2 la ckit sebelum berkata2

Myzul said... Best Blogger Tips

tak gayat ke tinggi 2...fuuuuh

Anonymous said... Best Blogger Tips

can i jump from there? .i dont need a life anymore... esok monday.. at 1230pm menara jade bukit indah, saya akan terjun n saya akan kotakan janji saya dari tingkat 12 ....ini adalah hari terakhir membuat tugas harian saya..selamat tggl dunia kejam

Anonymous said... Best Blogger Tips

blokbuster: zizan razak kalahkan aaron aziz.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 13:47 di atas. kalau setakat pakai nama anon takde impak la... bagi ler nama penuh ko..

Anonymous said... Best Blogger Tips

gara2 komen yg tk sensitif mcm inilah menyebabkan org lain tgk agama islam sebab agama melampau -..- tolonglah berfikir sblm komen

Anonymous said... Best Blogger Tips

seriously, aku pernah pergi Lucern, tahun 2008. memang awesome! tapi jaman tu takde lagi kereta kabel macam ni.. woi Anon 21:41, kau tak penah pegi kan? kau mampu?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Howdy! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I really enjoy reading through your blog posts.
Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same subjects?
Thanks a lot!

Feel free to surf to my site - Dragon City Cheat Engine

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...