Kongsikan Entri Kami

Thursday 4 October 2012

Serius : Lelaki Ini Merupakan Babysitter Terkaya Di Dunia (4 Gambar)


Seorang pemuda Michael Kenny, 18, nekad mengikuti kelas asuhan kanak-kanak yang sebelum ini hanya melibatkan golongan wanita di Britain. “Selama ini, saya hanya bergelumang dengan dunia sukan ragbi, langsung tidak pernah masuk ke dapur rumah dan hanya memanaskan makanan di dalam ketuhar pemanas sahaja.

“Malah tidak pernah terlintas dalam fikiran bahawa ada pekerjaan mengasuh selain ia wujud dalam filem dan drama bersiri,” kata Michael. Namun pemuda itu kini bergelar bakal siswazah di institut berprestij Kolej Norland dalam bidang asuhan kanak-kanak dan telah memecah rekod tradisi gender yang dipegang kaum wanita sejak 120 tahun lalu.

Pada akhir pengajiannya, Michael akan bergelar sebagai pengasuh elit yang hanya akan mengasuh anak-anak kerabat diraja, bintang-bintang terkenal serta kaya di Miami, Geneva dan Los Angeles dengan gaji sebulan £50,000 (RM248,048).

Selain menghabiskan pengajian selama empat tahun di dalam kelas yang majoritinya adalah wanita, Michael tidak menganggap pekerjaan yang bakal dilakukannya itu adalah tugas kaum hawa sahaja serta tidak berstandard.




p/s : Kaya gler jadi pengasuh.. 

Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sronok blaja boleh fap...fap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Best tu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

1 laki....kontol jadi rebutan la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku jadi pgasuh xkaya pon..dpt RM 300 je sbulan..utk mkluman ak lelaki..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1946- ckp la ko ade degree..die byr lebih r..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tngk la pengasuh yg cmner. pengasuh yg boleh buat+ajar serba serbi, haa mesti la orang kaya nak hire ko jaga anak diorang.

Alyza Fisol said... Best Blogger Tips

perrrggghhhh...best giler...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

so boleh buat gangbang beramai2 tak

ben xii said... Best Blogger Tips

pengasuh kat mesia banyak indon je haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

elfred in real life...

Anonymous said... Best Blogger Tips

org malaysia ni tak reti nak hormat pengasuh, indon pun manusia jg, indon yg dtg bekerja kt malaysia ni yg berbakti kat rakyat malaysia dan kerajaan malaysia, tak payah kita ego sombong mengutuk indon. org malaysia mmg terbukti malas dan memilih, layak kerja tu dpt kat indon......kerja ni halal dan mulia, baik dari jadi pekerja 7 eleven yg jual arak, cashiernya melayu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...