Kongsikan Entri Kami

Thursday 4 October 2012

Panas : Kulit Album Mizz Nina Tertera Ungkapan "Allah S.A.W" (2 Gambar)


Penyanyi bertaraf antarabangsa, MizzNina menimbulkan kemarahan segelintir pihak apabila dikatakan tidak berkenaan kesilapan yang terdapat di kulit albumnya, ‘Take Over’.

Menerusi ucapan penghargaan MizzNina di dalam albumnya, pelantun lagu ‘Summer Burning’ ini dikatakan telah terlepas pandang dengan menulis “I would like to say thank you to Allah S.A.W” di mana beliau sepatutnya menulis Allah S.W.T.

Perkara ini telah menjadi satu kontroversi panas apabila MizzNina mahupun pihak pengurusannya tidak mengambil inisiatif untuk memperbetulkan perkara tersebut apatah lagi album tersebut sudah lama berada di pasaran. Bagi mendapatkan penjelasan MizzNina mengenai isu ini, GUA menghubungi sendiri MizzNina dan berikut merupakan jawapan tulus beliau.


“Apa yang Nina boleh katakan, itu adalah satu kesilapan yang jujur dari seorang artis. InsyaAllah perkara ini tidak akan berlaku lagi di masa hadapan. Nina sendiri menerima perkara ini sebagai satu kesilapan dan memohon maaf atas apa yang berlaku. Sebagai manusia biasa, kadang-kadang kita tidak terlepas dari membuat kesilapan,” ujarnya mengulas mengenai perkara yang dibangkitkan.

Dalam perkembangan lain, MizzNina bakal terbang ke Pulau Boracay, Filipina, Sabtu ini bagi menjalani penggambaran program realiti, ‘Destinasi Cinta Bersama Air Asia’ bersama suami, Noh Hujan. Manakala pada hujung bulan ini, Nina akan berangkat ke Melbourne, Australia bagi mengembangkan lagi karier seninya di sana. 
Sumber : Here

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st maderfaker bitch!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ohh first...untung la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu la.. tak dpt beza antara swt and saw...

rastaman said... Best Blogger Tips

Macam mana la boleh terlepas pandang ni

Entri Popular-Episod Terakhir Siri Doraemon Yang Menyayat Hati [VIDEO]

Unknown said... Best Blogger Tips

wanita ini menyanyi dan membuka aurat, kemudian berterima kasih kepada Allah S.W.T...dunia oh dunia...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hari2 online, hari2 berFacebook. Daripada online merapu yang bukan2 dan buang masa dan tak dapat apa2, baik beli SAP. Sekurang2nya sambil merapu pun boleh buat duit automatik. Tak mahal pun, antara RM20 - RM99 jer. Serius ni! http://rm20.ibct.my/2734 -5060e53daade1

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

harap2 mizz nina ambil tindakan sewajarnya

Anonymous said... Best Blogger Tips

nyanyi dn menari mcm prmpuan murah xde harga diri bg 1 dunia tgk aurat,buat album thank u Allah.FUCK LOGIC.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku x minat langsung dgn pompuan ni...kalau dia bg cd album dia kat aku, depan2 dia aku patah2 kan cd tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

inilah penyanyi lagu lucah. Lagu dia yang bertajuk " take Over" duet bersama Florida, terang-terangan ada ayat yang menyebut "Blow my whistle"
Yang membawa maksud Seks Oral.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Minah ni Xtau bezakan antara S.A.W & S.W.T. tu pasal dia marah aritu bila org rmai kritik dia dah (uth thn2 sbelumnya) n akn nyanyi kat Guiness Arther's day.... tp last2 dia tarik diri atas desakan org ramai... mmm... susah klu xfaham agama n cuma nk cari keuntungan aja....

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedarkan lah org yg x tahu, ini jahil bukan bodoh.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg la dh jahil sgt...sbb tu xtau nk bezakn swt n saw

Anonymous said... Best Blogger Tips

nmpak sgt jahil..tu ler nk sgt jd antarabangsa smpai lupa asas2 agama pon..tah solat ker x minah ni..pepun suami kamu si noh tu tegur la dn ajar ler bini kamu tu yah..idup pasti mati..

mr.fapson said... Best Blogger Tips

epic fail...bodoh

affpro said... Best Blogger Tips

Kesalahan dan dosa dia dgn ALLAH biar lah dia selesaikan. Dia tak perlu minta maaf dgn sesiapa. Tetapi kita yg hina dan kutuk dia yg berdosa dgn dia. Bila kita nak minta maaf dgn dia, diakhirat ke masa depan ALLAH

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...