Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 25 June 2011

WTF : Orang paling BUSUK dunia, 37 tahun tak mandi (3 Photos)

Kallash Singh telah dinobatkan orang paling bau di dunia selepas dia mengaku enggan mandi untuk 37 tahun. Mr Singh ini telah berhenti mandi atau membersihkan dirinya sejak dari 19t4 selepas dia kahwin. Di sebaliknya perkara ini, sebenarnya dia dikhabarkan akan memdapat anak lelaki sekiranya melakukan semua ini oleh paderi agamanya. Tetapi semua tidak menjadi selepas dia dikurniakan dengan 7 orang anak PEREMPUAN. Isterinya cuba menyuruhnya untuk mandi kerana dia perlu bekerja di bawah panas yang mencecah 47 celcius setiap hari. ISteri dan anak mereka pernah cuba menolaknya ke dalam sungai tetapi dia sempat lari. Kini orang kampung suka mengejek dan mempermainkannya. Singh memberitahu yang dia akan jadi begitu sehingga dia dikurniakan anak lelaki...stress
 sumber : link

12 comments:

Fuza Beyonce said... Best Blogger Tips

EUWWW
betul ke ada orang macam ni?

technoyusz said... Best Blogger Tips

aduila ko ni...cmner nk dpat klo tak mandi..kambig on mandi

Anonymous said... Best Blogger Tips

ahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

pegi mandi lahh ! haiyo ! baru ade mood nak dapat beby!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo semua org kat dunia ni mcm dia..comfirm air save gila gila..ROTFL

Anonymous said... Best Blogger Tips

buang kat laut..4 sure..ikan sume timbul dgn mulut berbuih~~~~~

BBlog said... Best Blogger Tips

malang tul bini dia dpt laki mls mandi

kamal da great said... Best Blogger Tips

cmner dier nakmain klu bau tahap !@#$%^&*()_+

Anonymous said... Best Blogger Tips

huhu..xkn dpt ank laki pnya la dia tu gamaknya..jgnkan bby laki..bby pmpn pn dia xkn dpt..haha

F.A.Jefferson said... Best Blogger Tips

aku rasa paderi agama dia tuu pelik laa.. takkan lah tak mandi dapat baby lelaki terus -.-

Anonymous said... Best Blogger Tips

bini die xgeli ke?busuk kot...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tunggu ko mr sing. aku sirim ko dgn air bomba. mana mau lari ha.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...