Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 22 June 2011

Stress : [Video] Jepun mencipta Burger 'STEAK' dari bahan buangan MANUSIA

Baru-baru ini seorang scientist Jepun telah mencipta burger ‘daging’ dari bahan buangan manusia (tahi)
Mitsuyuki Ikeda, seorang penyelidik dari the Okayama Laboratory telah diarahkan untuk memikirkan cara untuk menggunakan semula bahan buangan termasuk tahi manusia di Bandar tersebut. Hasil dari penyelidikkannya, dia mendapati bahan buangan manusia yang merangkui peratusan besar buangan utama di Bandar tersebut mempunyai Protein yang sangat tinggi kerana penuh dengan bacteria. Jadi, dia mengarahkan ahli penyelidiknya untuk mengumpul semua protein tersebut dari **** dan menjadikannya artificial STEAK yang akan dijadikan warna merah menggunakan pewarna serta dicampur dengan KICAP sebagai perasa. Ikeda menyatakan dalam videonya, STEAK tersebut mengandungi 63 peratus protein 25 peratus karbohidrat, 3 peratus sel lipid dan 9 peratus mineral. Jadi ianya selamat dihidangkan untuk semua orang. Tapi korang rasa siapa berani nak makan ni? Sanggup ke korang makan kalo tau yang tu adalah **** manusia? STRESSSS
sumber : asiantown

8 comments:

shahphd said... Best Blogger Tips

Boleh jadi punca wabak e-coli makan tahi. Bodohlah jepun nih.

tHe RoCk said... Best Blogger Tips

kebulur sgt org jepun... giler tul org jepun nih...

Anonymous said... Best Blogger Tips

buat baja lg bgos

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo di india rakyatya di galakka makan tikus sal di sana banyak populasi tikus..di jepun mungki banyak taik 2la dorang makan taik...haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

harammm...

Anonymous said... Best Blogger Tips

haram jadah....da tlbih bijak smpi taik pon nk mkn..bangangnye prof...mkan taik je kojenye..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh bodoh pun, otak korang tak setanding dia. Jangan cakap orang bodoh kalau kau sendiri pun tak dapat buat macam dia dah buat. Sekurang nya dia mencuba. Korang buat apa? Tahu nk comment negatif je. Fikir la sendiri. Fikir lah. Jgn nk cakap orang bodoh. Cermin diri sendiri dulu. Serabai je lah korang ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nih kalo darurat memang buleh makan. Standby la bebanyak. Hahahahha......

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...