Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 25 June 2011

Lawak: [Video] Seorang lelaki US dibelasah wanita Thai kerana menyangka wanita tersebut pelacur.

Padan muka...lol


Pelancong US, kena belasah kerana menyangka wanita Thai yang dimintanya untuk ehem-ehem seorang pelacur. Wanita tersebut stress lalu melepaskan ke-stress-san beliau....dan dibantu oleh rakan-rakannya apabila lelaki tersebut menumbuk wanita tadi.  

Meh tengok meh...


12 comments:

-Mr.FiQ & Mrs. FiQ- said... Best Blogger Tips

hambikkk ko kene blasah..kaw kaw

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak boleh lawan ke, adoi apebendela

EYLA said... Best Blogger Tips

padan la muke!!! hihi

Anonymous said... Best Blogger Tips

alah bukan mamat tu sengaja pon,mmg negara diorang da cm tu..mmg sume wat keje cm tu..mane la die tau masih ade pompuan sow call suci kat thailand tuu...LOL

Anonymous said... Best Blogger Tips

kan dah kene tomoi... hahaha padan muke mu amareka

Anonymous said... Best Blogger Tips

wah! bgsnya! lau la ppuan2 d mlysia pn mcm ni kn bgs.. suma melawan bila ad yg gatal.. bgs2!

Anonymous said... Best Blogger Tips

perhhh terbaek la..bgos2~

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk melawan konon..nnti kena rogol bru tau..

Park rey said... Best Blogger Tips

yeah.. muay thai chaiyan

hanadanisya said... Best Blogger Tips

terbaikkk...tp pompuan tuh pun pakai sama jek mcm prostitut, mmgla org tersilap

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang punya om putih..hahaha...klo yer pn nk ehem2 servay la dlu..jan men terjah jer..kan dh kene terjah balik..padan muka..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pendapat saya laki td memang salah tapi yang salah lagi pompuan tue...tengok la pakai baju n seluar tue untuk budak 6 or 7 taun...sal tu la dalam islam pompuan kena tutup aurat....kalo ko x islam pun pakai bagi sopan...aku tengok pun dah mcm pelacur...so pompuan td da dua kesalahan pakaian x sopan n pukul orang....juz perkongsian...yang muslimah kat luar cna 2 jaga aurat....kalo laki tanya mcam owg putih td 2, pompuan yang x tutup aurat 2 sedarla ek, rasa malu ckit ye...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...