Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 22 June 2011

Lawak : [Video] Perompak yang paling SOPAN di dunia.


Perompak ini datang merompak di sebuah kedai runcit tetapi caranya sangat SOPAN!!! Memang calm jee..sempat minta maaf lagi dengan tuan punya kedai...tak percaya? tengoklah sendiri...

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ini namanya WTFLOLSHIT bro..!!! Hahaha. Kalau kt Malaysia ada perompak yg berbudi bahasa, mmg pasti x ada kes bunuh punya lar. Damn LOL sial..!!!!

I'm very sorry sir to do this. Gile baik perompak minta maaf sbb meronpak. WTFLOL!!!!!

♕ Kyosuke Damon ♕ said... Best Blogger Tips

kn senang haha sempoi pulak ..

fiq. said... Best Blogger Tips

ni peminta sedekah la..lol

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm x percaya...sgt sopan perompak tue...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau gitu baik tak payah rompak jer..cakap je nk minta tolong..haizz...tp sgt2 sopan santun..sekurang2nya perompak tu tak berhati zalim cam yg ada kat negara kita ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagus la...cashier tu pun layan je...
mybe sebab same2 berusia kot hahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...