Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 23 December 2013

WTF : Gadis Bogel Protes Undang-Undang Menghalang Orang Berbogel Di Pantai Rio de Janeiro (12 Gambar)

Gadis Bogel Protes Undang-Undang Menghalang Orang Berbogel Di Pantai Rio de Janeiro.
Sekumpulan orang tempatan telah membuat satu protes dengan tidak memakai pakaian dalam mereka. Ini untuk menentang dan ketidakpuasan ke atas undang-undang yang menghalang mereka untuk berbogel di mana-mana pantai sekitar Rio de Janeiro. Ramai orang yang hadis di situ bukan untuk membantu tetapi mengambil kesempatan. Apa kata korang?

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar no 2 kameraman epic!! siap jilat bibir....slurp!!

Anonymous said... Best Blogger Tips





TERGEMPAR : 23 GAMBAR KEMALUAN JEJAKA DARI JOHOR MELETUP KERANA MAKAN VIMAX!























































































































Fãūzí Juän said... Best Blogger Tips

haii...hahahakahkahkah...




(Fauzi Juan 2)

Fãūzí Juän said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 10:05 ialah budak sekolah!! kul 10 pagi pegi CC terus buka ASG ... mandi pun tak..

Fãūzí Juän said... Best Blogger Tips

kantoi sgt Anon 11:55 budk sekolah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sengkek sangat ke pegi cc.xda duit nk pasang wifi.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

awek tua bogel... uwerk

Anonymous said... Best Blogger Tips

Noob! suruh adik kau yg Tingkatan 3 tu bogel la kalo nak awek muda!

-Prince of Nonok

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon Fauzi gila sex! pergi pantat mak kau sendiri
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

lagak wanita2 sebegini memang mengundang perhatian lelaki. apalah sangat isu yang hendak dibangkitkan jika dibandingkan dengan pertunjukan secara percuma.
-humane

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon kat atas ni tgh mengata diri sendiri

O.k.u
(Org kuat umno)

sue said... Best Blogger Tips

Spesis manusia giler

Anonymous said... Best Blogger Tips

suepesis atas ni ialah babi

-Albert Enstein

sue said... Best Blogger Tips

Aku manusia ciptaa Allah..
...kau sape? kalau bkn manusia kau lah b..I tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sue said...
aku pelacur jalanan, kau takde duit jangan harap nak pantat aku!

aidit rayyan said... Best Blogger Tips

anom nape x peruiksa dl ayat anda sebelum post sume ni.ada ker mereka yg hadis patut yg hadir..sabor jer laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aidit jilat tetek anjing kurap!
-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

pengotor kau aidit!
mcm babi!
-Raja Anon Utara

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak post komen yg bkan2

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...