Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 23 December 2013

Serius : Lyndsey Scott, Model Victoria's Secret Dulu VS Kini (9 Gambar)

Lyndsey Scott, Model Victoria's Secret Dulu VS Kini.
Bila tengok gambar nya waktu kecil, memang sukar percaya yang dia akan menjadi seorang supermodel. Inilah Lyndsey Scott, Model untuk Runway Victoria's Secret 2013.

Dulu

 Kini

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips



































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































PIONG!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm Ummi Nazera jer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat sunway bersepah mcm nih...

Anonymous said... Best Blogger Tips





TERGEMPAR : 23 GAMBAR KEMALUAN JEJAKA DARI JOHOR MELETUP KERANA MAKAN VIMAX!




































































































































Anonymous said... Best Blogger Tips

















































































































































































































































































































































































































































Anonymous said... Best Blogger Tips

Admin tlg delete komen bangang yg suke leave space 2..mnyampah plak aku dgn budak2 skolah yg xde keje lain ni..g cc ngabiskn duit mak bapak..wat susah org nk bc komen je..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak suka komen space jgn baca!

-Menteri (go)Blog Msia

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada mata baca, ada kote pantat!
-ameba

sue said... Best Blogger Tips

Sokong

sue said... Best Blogger Tips

Kalau mak kamu baca komen anaknya sprti ini tentu dia sedih sbb anak nya bukan manusia normal ....otak anaknya kaler kuning .

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau pun baca blog lucah ke sue?
babi mak kau!
-ameba

sue said... Best Blogger Tips

Memang ko buta huruf....x dpt bezkan blog lucah ke dak....g masuk tadika kenal abcdefg

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...