Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 24 December 2013

Serius : Koleksi Kereta Mewah Milik Paul Walker Yang Masih Tersimpan Dalam Rumahnya (15 Gambar)

Koleksi Kereta Mewah Milik Paul Walker Yang Masih Tersimpan Dalam Rumahnya.
Selepas peninggal Paul Walker yang mengejutkan satu dunia, koleksi kereta mewah hak milik Paul Walker telah tersebar luas. Kereta mewah ini masih tersimpan di rumahnya. 

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

syukur malaysia masih aman

Anonymous said... Best Blogger Tips

mohon masukkan dlm cabutan bertuah BR1M

Anonymous said... Best Blogger Tips

mohon bagi kat nik ajis... kesian beliau dari dulu nak harap kereta kerajaan kelantan je...

sue said... Best Blogger Tips

Mewah lah tahap mana pun bila mati akan tinggal begitu saje.......jadi jgn berbangga dgn kemewahan ....yg sdg2 aje...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sue bangang! kau takde kete mewah mohon jgn jeles!
naik LRT la babi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anonymous 15:08...
suka membabikan orang..dah cukup bek r dia tazkirah sikit..ingat kematian..macamlah ko tak mati
LRT nek harga...mungkin itu memang impian kau

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymoustu mknanya nik ajis sedar tu kete kerajaan, bukan mcm PM n bini dio tu buat harta rakyat mcm mak bapak dia...anak nk rs pelir pun guna duit rakyat

sue said... Best Blogger Tips

K x kenal sape aku..... ko x tau aku pakai keta apa ko diam.

Anonymous said... Best Blogger Tips




WTF : 12 GAMBAR KENAPA PEREMPUAN MELAYU X SEDAP!






































































































Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
hehe................kesian ko ni berkiblatkan rosmah hahaha

laksamana sunan said... Best Blogger Tips

kaya harta mcm ner pun bkn leh di bawa mati.hanya amalan dn jariah sj dibawa mengadap sang pencipta..bertaubatlah kita sume sebelum ajal dtg menjemput..MATI ITU PASTI HIDUP TU INSHAALLAH...

Anonymous said... Best Blogger Tips

harta memang takleh bawa mati!
tapi kau tu harta takda! amalan pun kurang!
muka burok! mati masok neraka!
dunia akhirat pon kat tak dpt!
harg tuih!
-Raja Anon Utara

Anonymous said... Best Blogger Tips

"Bangun awal, kerja Keras, dan Jumpa Lubuk Emas"

Lubuk Emas = TTTE, pelaburan yang sangat ciput daripada RM80 boleh meningkat kepada RM800, RM8,000, RM80,000. Ianya tidak Mustahil kerana Sifu Mazelan Abas sudah menjangkaunya!(cari kat YOUTUBE nama sifu Mazelan Abas)

Sebenarnya, melabur boleh diibaratkan seperti menaiki kapalterbang. Risikonya tetap ada tetapi sentiasa dalam kawalan(sangat RAJIN BERUSAHA TETAPI PROSPEK/DOWNLINE DIKEBAS ORG). Pesawat yang paling selamat ialah pesawat yang tidak berlepas. Memang selamat tetapi langsung tidak berguna(DAH JOIN TTTE TAPI TIADA USAHA). Dalam pelaburan, kita juga perlu mengambil risiko yang terkawal untuk mendapat keuntungan. Itulah hakikat pelaburan. Jika tidak berbuat demikian, andalah yang akan rugi.

Pelaburan yang perlu anda keluarkan hanyalah RM80 (sediada RM30 topup) modal seumur hidup. JUST DO IT!... TUKARKAN SIMKAD ALIRAN WANG KELUAAAAAR (beli prepaid/bayar bil) kepada SIMKAD ALiran WANG MASSSUKKKK!(terima komisyen).

Sebenarnya, jutawan juga kehilangan wang dalam pelaburan. Tetapi hakikat ini tidak menghalang mereka daripaa mengambil lebih banyak risiko. Mereka belajar daripada pengalaman tersebut, bersabaaar dan terus mengejaar cita-cita mereka. Apabila berjaya, mereka benaar2 berjaya.

Mari kita bersama-sama BERJAYA! Saya sedia membantu anda dalam perniagaan TTTE ini.

JOM DAFTAR SINI >>>>>> http://oohttte.com/siti

Dreaming Is Believing
Sharing Is Caring
Siti Rahmah
http://oohttte.com/siti

sue said... Best Blogger Tips

bodo punye org meh la jilat pepek aku sibok sgt nk mengata aku..puiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

raja anon uatara ni aku rasa sure anak haram..sbb tu bl ada komen2 dakwah cepat tul dia melatah..bw bertobat la sedara..mati tu x sape tau bila.

Anonymous said... Best Blogger Tips

lau di suh pilih harta dunia seisi nya maka aku lg pilih akhirat sbb kekal abadai..raja anon utara no kna sekolah cikit..mcm kurang didikan jer..nk salah dia pon kita x leh sbb amne tau bapak dia dl main jubor mak dia..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...