Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 16 October 2013

WTF : [Video] Lelaki Ditampar Kekasih Berkali-Kali Di Khalayak Ramai


Kejadian ini berlaku di Hong Kong dimana seorang lelaki melutut dan ditampar berkali-kali oleh kekasihnya. Sebabnya adalah lelaki tersebut telah membawa perempuan lain ke apartment beliau. Jom kita saksikan drama minggu ini. WTF..

AWAS = Lelaki diatas tiada telur @ testis. 


Sumber : Here

28 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

alhamdullilah first !

jerl said... Best Blogger Tips

Macam pondan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kah kah kah! yg kena tampar tu ialah poksi kocak lahanat!
sebijik mcm pondan! hargh tuih! pondan kocak!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mia nak lancap kote abg2 semua, boleh??

-mia sara nasuha

Anonymous said... Best Blogger Tips

org cina mmg romantik..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org hongkong mementingkan masa, ko tgk awek tu tampar2 pon mesti tgk jamdia

Anonymous said... Best Blogger Tips

Merkuri bukan satu-satunya cairan metal. Gallium (Ga) berbentuk
pepejal pada suhu ruangan, tapi akan meleleh ketika diletakkan di
tangan. Cesium (Cs) dan fransium (Fr) juga boleh mencair di sekitar testis.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dato najib, tolong jadikan bayarab Br1m, sebagai bayaran bulan sebanyak RM 930.00 sebulan. sebab saya nak beli VIos baru, Sekian Terima Kasih. Love u Pm.

Anonymous said... Best Blogger Tips

banyak sangat kau minta tu RM 800.00 sebulan dah le!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo nak byk lagi pi juai buntot la tongong!
BR1M - Bontot Ronjang 1 Msia

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak RM8 juta pergi jual bontot kat anuwar..anuwar selamba badak mkan duit rkyat xde org marah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mia sara, meh sini lancap kote abang....ahh....ahhh....sedapnye...ahhh.....giliran abang pulak jilat pepet mia.....eeee, pepet mia x tumbuh bulu lagi....tapi lembut, abang suka....nyummy....!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh anon atas ni melucah dpn org mcm takda tamadun.
org islam kat Melesia ni mana ada akhlak! pepet mak dia pun dia jilat kalo mak dia kangkang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

SLOWPOKE

Anonymous said... Best Blogger Tips

boring lah

Anonymous said... Best Blogger Tips

SEMUA MACAM BABI

Anonymous said... Best Blogger Tips

termasuk kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko bngsa kapir lahanat. Neraka jahanam tempt ko. Smoga di dunia ni Allah mberi ko sdikit ptnjuk supya mengisafi diri. Amin

Anonymous said... Best Blogger Tips

X semua ko sekor je. Mak ko sekor tambi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Org cina busuk mls mndi. Tkot bil air tingi.kdekot nokharrammm

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lelaki itu adalah admin?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kdng2 perlu amek tau ngn bngsa kdkott ni. Drg sgp bwk air masak bgelen2 kulukilir dgn alsan jge kshatan. Pdahal kdkot nk bli air... Drg sangup busuk2 xmdi pg dgn alsan nti sakit bdn rosak pdhal takot bil air tingi, mkn bubur je sb bgus untk kshatan, pdhal nk jimat beras. Drg ni kedkot paet

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bngsa penakot. Puihh ..bangnon kunyit

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua Ini semua POYOSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tamil + Babi = TAMBI!

Anonymous said... Best Blogger Tips

melancap sampai layu = melayu
~anon tambi kocak~

Anonymous said... Best Blogger Tips

TAK PAYAHLAH BERGADUH...SORRYLAH..AKU MENYAMPUK

Anonymous said... Best Blogger Tips

JADI...MAKNAYA...
AKULAH YANG LAST SEKALI TENGOK?
ADA KU KISAH?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...