Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 15 October 2013

OMG : Jambatan Pejalan Kaki Ke Feri Di China Runtuh Kerana Kedegilan Manusia (9 Gambar)

Jambatan Pejalan Kaki Ke Feri Di China Runtuh Kerana Kedegilan Manusia.
Manusia memang suka mengingkari arahan dan bila dah terjadi baru mereka sedar. Ini berlaku di China sebuah pelabuhan feri di Timur China di mana para pelancong yang ingin melihat keindahan Gunung Lushan dengan lebih jelas harus menyeberangi jambatan ini. Notis telah dinaikkan menyatakan hanya 40 orang sahaja boleh naik pada satu masa. Mereka tidak patuh pada notis itu dan akhirnya ianya tumbang. 

26 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Stupid...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha!!!! very funny....!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

xpyh selamatkn org cmni, degil sgt ini makan dia

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bngsa yg dgl... Cntoh kt mlysia.. Lg2 timenek lif...dh pnuh smpai buzer bnyi pun xnk kua.. Dgl n xphm bhasa... Bangnon kunyit

Anonymous said... Best Blogger Tips

melayu lagi bangang bikin mesjit mau emayang pun selalu runtuh! macibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Emayang tu opah ko tsepit rim beskal..mesjit tu apa.. Woi ko ni sekor tambi. Kapir lahanat

Anonymous said... Best Blogger Tips

mesjit? hahahahahahahahahaha kafir babi dr lubuk mna mari ni...

Al-Yousry said... Best Blogger Tips

Aduhai, orang kita komen diatas ^^^. Kalau macam ini kualiti pemikiran dan mentaliti orang kita, jangan nak kata Wasasan 2020. Wawasan 4040 pun belum tentu lagi.

Kisah jambatan ini adalah peringatan buat kita semua. Kadangkala orang kita pun ada yang macam itu. Khususnya semasa di jalanraya atau lebuh raya. Dari kereta Viva hinggalah ke kereta Audi, segenlintirnya kerja nak berlumba. Sudah jelas letak papan tanda kurangkan laju. Jalan sempit pun nak pandu laju, tak kisah orang kiri kanan. Ekzos kasi besar, anak kucing pun boleh masuk, kira sengaja nak bagi bising, semata-mata untuk mendapatkan perhatian ramai.

Tidak tahulah apa masalah orang kita ini, terlalu "show-off" sangat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Org pmikran cm 2 adalah ko..

Anonymous said... Best Blogger Tips

HOI bodoh bangang nak mampos...apasal ko ni.ko bca dan fahami lah apa maksud brader ni.ni nak nganjing ja kja jo ni.mmg ko ni anak anjing ka?kimako.dasar otak lemah.bkn mo buat kbaikan pun.sbb ko la manusia bergelar melayu makin kurang ajar.nasib la aku bukan melayu.bukan keling.bukan cina.bukan bangsat mcm ko.kimako.kimako.kimako.

Anonymous said... Best Blogger Tips

HOI bodoh bangang nak mampos...apasal ko ni.ko bca dan fahami lah apa maksud brader ni.ni nak nganjing ja kja jo ni.mmg ko ni anak anjing ka?kimako.dasar otak lemah.bkn mo buat kbaikan pun.sbb ko la manusia bergelar melayu makin kurang ajar.nasib la aku bukan melayu.bukan keling.bukan cina.bukan bangsat mcm ko.kimako.kimako.kimako.

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa hal anon kimak atas ni menyalak mcm bugimak?
org malayu mau semayang pun atas sejadah cina bikin punya takda malu meh?
harghtuih!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kimako.kimako.kimako.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kimako.kimako.kimako.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko baru knal puki dh mcm anjing aku tgk.. Knapa mak ko gatl puki ofer kt ko sb mak ko kmarau abh ko lari ikot puki tembm lenke.. Haha ank apa ko ni mak sndrI pun ko santap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mane ko tau aku mlayu.. Ntah2 kapir lahanat ke,keling ke, cina ke.. Ke ko yg mlayu tpi xnkmgaku mlayu ble kne cekup bulan puasa, kne cekup kt hotel. Dan2 mgaku kapir lahanat. Sebangsat2 org x la bngsat ko pg duk jaja kimak mak ko kt blog. Btol ke ko ni manusia. Ke ko kelahiran semula babi n untk kekal jd manusi ko perlu santap kimak ko.. Sb kapir lahanat cm ko la mlysia x maju. Mundur n mendap

Anonymous said... Best Blogger Tips

Meh aku pijak kpala opah ko.cina mlysia mane tau wat sjadah. Apa pun xble tau bkak kdai hndst pas 2 kencng org... Negara cina sana umat islam g rmai dri kapir lahanat. Sb drg xbleblah yg lahanat 2 lari msk mlysia.pas 2 sgala bnda nk mkn. Anjg la ular la tikusla.akai tara ka tambi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Meh aku pijak kpala opah ko.cina mlysia mane tau wat sjadah. Apa pun xble tau bkak kdai hndst pas 2 kencng org... Negara cina sana umat islam g rmai dri kapir lahanat. Sb drg xbleblah yg lahanat 2 lari msk mlysia.pas 2 sgala bnda nk mkn. Anjg la ular la tikusla.akai tara ka tambi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Meh aku pijak kpala opah ko.cina mlysia mane tau wat sjadah. Apa pun xble tau bkak kdai hndst pas 2 kencng org... Negara cina sana umat islam g rmai dri kapir lahanat. Sb drg xbleblah yg lahanat 2 lari msk mlysia.pas 2 sgala bnda nk mkn. Anjg la ular la tikusla.akai tara ka tambi

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Al-Yousry

ko ni kalau komen selalu nk bajet bagus kan. kesian...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sabar je lah Al-Yousry. Mmg org kita pemikiran masih tak matang, mentality kelas ke3. Maju nye belum lg tp blagak maki hamun je diorg tau

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yang dapat manfaat ialah yang mengambil iktibar..yang caci maki tu bukan saja tak dapat iktibar..dapat dosa lebih je la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pkai anonymous sb nk backup diri. Org tas aku mst gugurl. Sb ayt dia gugurl.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pkai anonymous sb nk ackuo diri. Org tas aku mst pondan. Sb ayt dia pondan kimak mkn babi goreng!

-anonymous lelaki

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ackuo 2 hasil bunyi semasa mak ko bjimak ng. Bengali kapet.

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...