Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 13 October 2013

Horror : [Wanita] Tulang Muka Hancur Ditolak Polis Ke Kerusi Konkrit


Satu rakaman video CCTV di dalam balai polis telah bocor dan menunjukkan seorang wanita telah ditolak dan terhantuk di kerusi konkrit yang mencederakan mukanya. Cassandra Feuerstein, 47 tahun telah ditangkap kerana memandu di bawah pengaruh alkohol. Setelah dibawa ke lokap, dia telah disoal siasat. Kemudian dia dibawa kembali ke lokap dan seorang pegawai polis lelaki telah menolaknya dengan kuat. Tolakan itu telah menyebabkan Cassandra tersembam ke kerusi konkrit dan telah menyebabkan tulang mukanya patah teruk. Menurut doktor, tulang mukanya tidak dapt diperbetulkan dan perlu diganti dengan plate titanium. 



 Sumber : Here

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st! muahaha!
abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

fu busted..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bapak kau Gila...
Anak pon ikut sama...
Mcm cibai anak beranak..
Bodoh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

satu keluarga korang cibai...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Blogserius takde pun post nih!!!

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

pergghhh...gila ganas

Anonymous said... Best Blogger Tips

carlos santiago - abah kau!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepala bapak kau carlos lahanat!
-abah carlos camcibai

Anonymous said... Best Blogger Tips

nahas le anggota polis tu, M.Surendran takkan berdiam diri, dgn kes salah laku polis.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kuala Lumpur: “Selama lebih 30 tahun bergelar isteri, saya banyak bersabar dengan kerenah suami yang langsung tidak mempedulikan rumah tangga dan kerap menghilangkan diri ke negara jiran.
“Kami seolah-olah terputus hubungan. Dia langsung tidak menelefon apatah lagi pulang menyambut Aidilfitri bersama sejak lima tahun lalu. Tiba-tiba dia pulang dan membuat pengakuan sudah beristerikan jin ketika menuntut ilmu di negara berkenaan,” kata Norehan, 58.
Warga emas itu tampil membuat pendedahan selepas tidak tahan hidup bersama suami yang mengamalkan sihir selain meninggalkannya bersama dua anak menguruskan kehidupan sendiri di tanah air.

Katanya, dia terkejut besar apabila mengetahui suaminya benar-benar menuntut ilmu songsang termasuk mengaku bernikah secara batin dengan jin di luar negara.
“Sejak dia pulang saya sedar perubahannya. Dia kerap berbuat baik dan sering meminta layanan lebih di bilik tidur tidak kira siang mahupun malam.

“Begitupun saya mula mengesyaki perkara menakutkan apabila dilayan kasar setiap kali hubungan seks hingga terpaksa menyerah dalam keadaan menekup muka kerana tidak tahan melihat mukanya,” katanya yang membuat aduan kepada Pengarah Kebangsaan Sukarelawan Peguam Untuk Semua (SukaGuam), Nurul Aini Yausoff di sini, minggu lalu.

Berikutan tidak tahan diperlakukan begitu, Norehan nekad meminta penjelasan sebelum rahsia suaminya terbongkar satu demi satu.

“Saya bukan saja dipukul, malah suami sanggup mengherdik saya di depan anak-anak hanya kerana perkara kecil termasuk ketika saya menyuruhnya bersolat dan puasa.

“Sedangkan sebelum ke negara jiran, dia boleh dibawa berbincang, bertolak ansur serta rapat dengan anak-anak,” katanya.

Norehan berkata, akibat terlalu taasub dengan ilmu songsang dituntut, suaminya bertukar menjadi aneh.

“Sejak menuntut ilmu pelik, dia selalu bercakap seorang diri dan merayu untuk bersama setiap hari. Paling menakutkan ada ketikanya dia merenung saya dengan mata kemerahan serta mengikut gerak geri saya tanpa jemu.

“Saya menjadi tambah bingung selepas kerap terjumpa barangan pelik seperti kain kuning dan botol dalam beg sandang suami. Anak-anak pula tunduk pada setiap kemahuannya,” katanya.

Selain itu, Norehan berkata, suaminya juga tidak betah di rumah dan hanya mampu bertahan kira-kira tiga jam sehari sebelum menghilang ke kedai kopi dan berbual panjang hingga ke awal pagi.

“Saya hanya bimbangkan dia. Kami bukannya muda lagi dan saya tidak mahu dia berterusan begitu selepas kami berpisah nanti,” katanya yang memohon khidmat nasihat untuk menuntut fasakh.

Sementara itu, Nurul Aini berkata, semakan pihaknya mendapati, Norehan sudah beberapa kali hadir di mahkamah, tetapi kes berkenaan tidak dapat diselesaikan kerana dia tidak diwakili peguam.
Sumber myMetro

Anonymous said... Best Blogger Tips

Teruknya pemikiran dan bahasa orang2 melayu ni... Mencarut memaki menghina adalah sifat melayu yang paling ketara..

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau la anon 20:12 tak payah belagak alim la! kau pun bukan suci sgt!
pi mampos la lahanat! hargh tuihhHh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Astagfirullah al adzim.. Mengucap mengucap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 21:05 suka memaki...ni ka pemaki tegar d akustressgiler?? Ayat lebih kurg ja..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 06:12 subuh2 dh tgk blog ? baik buat ibadah
#ALIM

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mane kau tau org mlayu yg kmen dol... Suma kmen dlm bhasa mlayu.. Kapir lahanat penghuni neraka jahanam c ko pun kmen dlmbhasa mlayu..bangnon kunyit xgoyng ancaman ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau pun lahanat goyang store kunyit mak kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni lg anon kat atas aku...cam sama je....

Anonymous said... Best Blogger Tips

jahat gilo natang polis nih

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...