Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 29 October 2013

Serius : Lelaki Tertua Di Dunia Amal Makan Cicak Untuk Hidup Lama (5 Gambar)


Bolivia –Rahsia umur panjang bagi seorang lelaki di Bolivia, iaitu manusia paling tua di dunia ialah dengan makan cicak.

Flores Laura yang berketurunan Aymara itu, berusia 123 tahun dan menetap di kawasan tasik Titicaca. Dia yang kematian isteri sejak sedekad lalu, tidak pernah jatuh sakit.

Flores mempunyai tiga anak dan satu-satunya anaknya yang masih hidup adalah Cecilla yang kini sudah berusia 67 tahun. Meskipun hidup sendirian namun Flores mempunyai keluarga yang besar dan dikelilingi oleh 40 cucu serta, 19 cicit.

The Guinness World Records sebelum ini menyatakan bahawa manusia paling tua di dunia adalah seorang wanita dari Jepun iaitu Misao Okawa yang berusia 115 tahun.

Bagaimanapun selepas sijil lahir Flores Laura ditemui, ia tertulis bahawa lelaki itu dilahirkan pada 16 Julai 1890, sekali gus membolehkannya diisytihar sebagai lelaki paling tua di dunia.



Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st oh
yeahhhh~

Anonymous said... Best Blogger Tips

tua 100 tahun dari aku. gila babi ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

yeahhh abah kau!

ahmad_nazarbayev117 said... Best Blogger Tips

anon 0100 ni budak sekolah lagi...mcam anon2 lain jugak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tipu lah.. tak nampak pon dier makan cicak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau makan cicak tokek mesti up! 80thn lagi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

makan biawak la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mkn kote kau la!
kau pun bukan nak guna kote tu!

kazuto said... Best Blogger Tips

Hebatt, cuma reg shj, sedar x sedar, income masuk hari2..boleh cuba
http://www.visitpayment.com/index.php?refcode=1074

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cicak...atok hak hak ptuiih pun hdup lama sb mgamal minum air kencing anjing yg dcmpur arak.atok dia name ahh lan toii

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimak kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Di Malaysia wanita amalkn minum air suami utk hidup lama..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jubo mak lu di tombol pint2.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau takde jubo!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko xda tetek. Mak ko sekor photoshp. Mak ko sekor jntan.haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...