Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 30 October 2013

WTF : [Video] Rakaman CCTV Dua Gadis Lesbian Comolot Dalam Lif


Kisahnya berlaku di dalam sebuah lif membabitkan dua orang remaja perempuan, seorang bertudung mana kala seorang lagi tidak. Perlakuan sumbang mereka ini yang dikatakan berlaku pada sekitar tahun 2007 dikecam hebat oleh warga internet setelah video CCTV ini tersebar di Internet.

Apa yang pasti, ianya bukan berlaku di Malaysia.

Daripada pengamatan, mereka dipercayai dari Timur Tengah…marilah kita sama-sama doakan perkara ini dijauhkan dari anak cucu kita ye
.


Sumber : Here

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

huiishh!!!!! sedap tu!!! teringat time study kat al-azhar dulu, selalu kena lancap minah arab...perghh!!! terbaik siakkk!!!

-anon ustaz al-azhar idris-

Anonymous said... Best Blogger Tips

ahhh...stim la pulop...walaupung ustak bini dah banyok, tapi masih dok puas lagi...

-ustaz bini banyak-

Anonymous said... Best Blogger Tips

harap anon dua kat atas aku ni masuk neraka. komen tak berasas

Anonymous said... Best Blogger Tips

ustajah pun selalu jugak buat gini ngan kawan2 ustajah...umno babi!!! umno babi!!!

-ustajah laki muda-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahaha...
I love uols

Anonymous said... Best Blogger Tips

org jantan byk mkn gula menyebabkan mati pucuk. sbb tu depa main sama2 pempuan.
-najib

kazuto said... Best Blogger Tips

Hebatt, cuma reg shj, sedar x sedar, income masuk hari2..boleh cuba
http://www.visitpayment.com/index.php?refcode=1074

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko sekor tambi yg myesal kwin ngn abah ko. Tbukti kote mati kulai .mak ko akur dn lari ikot bngla demi sbtang punai. Abah ko dayus
_najab

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ustajah tu opah ko. Pg. Pasar pkai gstring n leging.budget bntot bgetah.bek ikat opah kt mah wat malu tje.puhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ustajah tu opah ko. Pg. Pasar pkai gstring n leging.budget bntot bgetah.bek ikat opah kt mah wat malu tje.puhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bini ko xpuas punai ko longlai. Xsmpai 5minit. Tpncot2. Kasi ptng bg hanjing mkn.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana ada 5 minit, itu ko punya! aku 27 minit baru klimakS!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ops silap 27secnd myembur2.punai ku secnhand

Anonymous said... Best Blogger Tips

kote mak kau 5 inci!

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua komen sangap ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko ada kote. Mak ko photoshop ke.haha.ksian pak ang gay p kawen jantan.ang cmfrm ank indn pasa brg slayan.g

Anonymous said... Best Blogger Tips

ramai 'pemimpin' dan 'selebriti' komen nih.. hebat gak page nih

Anonymous said... Best Blogger Tips

suma org kat sini 'pemimpin' dan 'selebriti'. kau sorang je kimak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Inilah bru melayu. Alim je ckap tp mcm gampang.. Byak sgt rule last last buat jga bnda x baik

Anonymous said... Best Blogger Tips

biarla pempuan ni lesbian cemolot suka dia la!
bukan dia cium buntot mak korang! cam sial je!
tak suka jgn tgk lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm stim je...mcm stim je...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...