Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 30 October 2013

WTF : Poster Model Bogel Menjadi Kontroversi Di Kedai Buku Terbesar Nanjing (10 Gambar)

Poster Model Bogel Menjadi Kontroversi Di Kedai Buku Terbesar Nanjing.
Model ini digunakan di sekeliling kedai buku terbesar Nanjing ini dan dikatakan untuk menggalakkan orang ramai untuk membaca. Ianya menjadi kontroversi kerana gambar ini bukan saja mengganggu orang ramai tetapi langsung tidak sesuai untuk mereka yang masih kecil walaupun pengurus besar menyatakan semua ini akan membuat orang lebih 'open-minded'.

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xderlah teruk sgt

Anonymous said... Best Blogger Tips

aper yg kontroversi... ok lah tu.. baik bawa idea nie kat kelantan... baru nik ajis nak mula pegi kedai buku... turun padang lah weii...

Anonymous said... Best Blogger Tips

salah satu usaha, utk menggalakan orang ramai membaca dan datang ke perpustakaan.

ahmad_nazarbayev117 said... Best Blogger Tips

kalau DAP perintah malaysia...inilah bayanganya...nak bayangan lebih jelas, pergi singapura....

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

makin ramailah orang pergi bookstore kalu ada poster macam ni

recent post : http://budakbandunglaici.blogspot.com/2013/10/hanya-di-malaysia-versi-instagram_21.html

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak payah DAP, tgk UMNO laknatullah skg ni pon dah mcm haram. hapuskan UMNO!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ok jer.....................................................................mmm

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam bugil jer..cam bugil jer..errmmm.... cam bugil jer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kawe nok keda buku srupo ni lah...
-pakwe kelantan macho

kazuto said... Best Blogger Tips

Hebatt, cuma reg shj, sedar x sedar, income masuk hari2..boleh cuba
http://www.visitpayment.com/index.php?refcode=1074

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimak kau la kazuto! iklan cam kimak babi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana boleh buat cmni kat Malaysia, lg2 kawasan kampung, dimana majoriti pakai kain pelekat, so xleh cover lau tegang hahahaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sami tengok nti pe jd gaknya. mst toceng gak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sami tu abah kau ke babi?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sami 2 atok ko. Yg kpala botak muka cm khinzir mintk pnampo.. xble cm ke.. Nk kpastian tgk muka ko kt crmin. Cmfrm cm babi lahanat.ok tpuk tangan tanda bnga muka cm bbi lahanat.haha.

Anonymous said... Best Blogger Tips

org cakap sami tu kepala abah tgh mkn taik babi dlm kumbahan sebijik mcm pukimak kau macibai! kah3

Anonymous said... Best Blogger Tips

Org ckp.haha .ni xda sape ckp.aku tgk sndri. Abah ko kulom kote sami.haha. Abah ko pahal gile kote. Mak ko bg aku jela. Tau la aku doggy mak ko smpai Subuh.hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

GOMO KELATE GOMO !!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

homo klate homo!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sesedap menjilat puki n palat

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...