Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 2 November 2013

OMG : Pasangan Selamat Walaupun Kereta Dihentam Kontena Besar Di China (8 Gambar)

Pasangan Selamat Walaupun Kereta Dihentam Kontena Besar Di China.
Bila tengok gambar, rasa macam pemandu dan penumpang mungkin dah tidak bernyawa tetapi sebaliknya yang berlaku. Menurut sumber, pasangan ini dalam perjalanan untuk date kali pertama mereka. Memang malang tidak berbau.

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Oiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

Audi boh.. kalau proton ancur dahh

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau ada audi? cam bangang kau ni! kimak kau la!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko proton pun xda. Fmly ko papa kdana. Abah mu taik judi..mak ko sekor punai

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau kote pun xda! abah kau pun kote xde! mak kau takda lubang!
kau anak siapa? bangsat anak haram jadah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pakai proton gak .. tp aku pon rase cam anon 15.48 .. haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini kereta protonlah, lain kali tengok betul-betul!

Anonymous said... Best Blogger Tips

patut takde cukai, baru ramai org boleh pakai Audi kat sini!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jubo mak mu penasaran,,akhrnya tombol pintu mjadi saaran. mak lu seekor tambi punai.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Paan :
Tambi punai ape bende pulak nie... short betol laa ko nie.. pukimak sial

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...