Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 30 October 2013

OMG : Anggota Badan Yang Dipotong Dijual Di Pasaraya Di Norway (2 Gambar)


KEBIASAANNYA, Halloween yang disambut pada 31 Oktober setiap tahun di negara Barat akan dimeriahkan dengan aktiviti mengumpul gula-gula dan memakai kostum yang menakutkan, khususnya di kalangan kanak-kanak.

Selain itu, dekorasi rumah akan bertukar menjadi rumah hantu yang menyeramkan.
Sebuah pasaraya di Norway, Europris telah mengambil inisiatif yang lebih ‘ngeri’ dengan meletakkan potongan tubuh dan organ manusia palsu yang dibuat dari plastik dalam peti sejuk beku mereka dan dinamakan ‘Chop Shop’.

Ia bukan sahaja dibalut dengan plastik, malah turut ditampal dengan maklumat nutrisi, sekaligus menambahkan elemen ngeri padanya.

Meskipun pihak pasaraya beranggapan ia hanya sebagai gurauan, ramai pelanggan tidak setuju kerana dianggap melampau dan menakutkan anak-anak kecil yang melihatnya.


Sumber : Here

17 comments:

NDHF said... Best Blogger Tips

Agak ngeri

Anonymous said... Best Blogger Tips

anggota apam takde?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko nak ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sehabis bodo. Xda. pekdahnya.. Auto bngang kekal. Ni mst ide lahanat hak hak ptuiih

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau lah lahanat sebenar. Bangang dan bodoh juga.

mr.fapson said... Best Blogger Tips

nk tekkkkkk.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko Minta kt bang non kunyit punya mak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yg sbenarnya ko la lahanat. Ko sjenis tambi. Autmatik mak ko jakun abah ko punde nayek

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 16:11. Tek mak ko milik mat nepal kilang sofa kt subng. Pipap mak ko milik bengali oti subng suria. Autmatik mak ko gedik+sawan kote=mak gedik anak getik

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pipap tu apa lahanat? pundi kencing mak kau ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pipap tu plural lahanattt

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pipap adalah adalah bunyi terhasil semasa mak anon 19:41 sedang bjimak ngn bengali kilang roti. kadaran bunyi skitar 25db

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana kau tau ? mesti mak kau pun jimak dgn myanmar bunyi mcm tu!
mak lu macibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sb aku slalu skodeng mak ko bjimak ngn bengali tme bpk ko xda rumah.bila mak ko seorng hina. Abh ko dayus. Ko autmatik pondan sial.haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau berjubo dgn banggali sbb tu kau tau! abah kau babi! kau anjing!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haha.anon ats aku angen mak dia photoshp sbnarnya. Mak dia ada totey.haha.

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha! mak ko pun ada totey gak ke tongong? kjo beranak ikut lubang buntot ke?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...