Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 9 November 2011

WTF : Pedro and Buddy, Pasangan Penguin Gay Pertama Dunia di Toronto (6 Photos)

Entah adalah ini benar? Kalau ya, dunia ini memang dah berubah. Kini bukan sahaja manusia yang Gay tetapi juga binatang. Pasangan Penguin Pedro dan Buddy merupakan penguin species Afrika yang dijaga di Zoo Toronto telah dikenalpasti sebagai Gay oleh penjaga zoo di sini. Penjaga zoo cuba untuk pisahkan Pedro dan Buddy dengan disamakan dengan penguin betina. Tetapi tidak lama kemudian, Pedro dan Buddy akan mencari jalan untuk bertemu semula. Apa dah jadi dengan dunia ini? stress giler...

 ibtimes

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

biar betul!!!!!suda manusia skrg da byk gay....haiwan pun terjebak gak budaya ni......ish2...tanda2 kiamat la ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo binatang jd gay xpelah..dorg xde otak.yg manusia gak nk jd gay tu yg lahanat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

entah dorang ni adek beradek ke , bedal bedal je gay .

Anonymous said... Best Blogger Tips

kucing aku gay...korang tak tau ke..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

iye iye je la binatang tu gay..mana diorg tau binatang tu gay..??kot kawan rapat je ke..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tah macam lah dorang tanya kat penguin tu 'adakah kamu ber2 gay' penguin tu pon jwb 'ya kami gay'tah adik beradik x pon kawan baik...tengok dia laga mulut tak semestinya dia cium .itu menunjuk kan kasih sayang mereka....burung,kucing kat tepi jln pon buat cam tu gak

-billy fecren

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...