Kongsikan Entri Kami

Wednesday 9 November 2011

OMG : Isteri Dipukul dan Dirogol Tetapi Suami Bersembunyi di China (10 Photos)

Ini kerja manusia yang macam binatang dan tidak mempunyai otak. 
Pada 23 Oktober yang lepas, seorang pekerja Pasukan Pertahanan dan Ketenteraman Awam dan dua orang rakannya telah mencerobohi apartment sewa Yang Wu dan isteri Wang Juan. Pekerja Pasukan Pertahanan tersebut, Yang Xili menggunakan baton polis dan paip besi memecahkan semua barang di rumah itu dan memukul Wang Juan (isteri) seperti dilakukannya sebelum ini. Sebelum ini, Yang Xili akan terus beredar selepas memecahkan semua barang mereka serta memukul Wang Juan tetapi kali ini dia mempunyai rancangan lain. Dia menarik Wang Juan ke dalam bilik tidur dan merogolnya. Yang Xili juga memberitahu si suami supaya tidak menelefon polis kerana mereka adalah kawan rapat dia. Si suami yang cuba melakukan sesuatu begitu takut kerana Yang Xili masih ada dua orang rakan di sana bersamanya. Jadi si suami cuma boleh bersembunyi dan tidak melakukan apa-apa sambil melihat isterinya dirogol dan mendengar jeritannya dari jarak beberapa meter. Selepas mereka telah beredar, si suami membawa Wang Juan ke hospital tetapi mereka tidak dilayan kerana tidak mempunyai duit untuk membayar yuran. Beberapa jam kemudian selepas melihat isterinya menderita, si suami baru menelefon polis mengenai insiden ini. 
Si suami dicop sebagai seorang yang pengecut oleh rakyar China dan dirinya juga mengaku '“I am this world’s most cowardly man.”

Selepas insiden ini, Wang Juan cuma membunuh diri tetapi berjaya diselamatkan. Kini Wang Juan tidak lalu untuk makan dan hanya bersembunyi di dalam bilik di mana dia telah dirogol. Darah kecederaan Wang Juan semasa dipukul masih kelihatan di atas katil tersebut. Mukanya pucat dan badannya mengigil sehingga kini.

Pada 7 November yang lepas, pihak polis dan ibu si suami cuba mencari Yang Xili tetapi mereka disekat oleh ibu Yang Xili serta cucunya. Polis dan ibu suami tidak dibenarkan untuk masuk ke kawasan rumah Yang Xili. Polis juga tidak melakukan apa-apa supaya mereka boleh mencari 'binatang' tersebut. Selain itu, satu lagi persoalan orang ramai adalah, ke mana pergi polis semasa kejadian. Kenapa? ini kerana lokasi insiden ini hanya 10 meter dari balai polis komuniti. Tak mungkin jeritan Wang Juan yang begitu kuat tidak kedengaran sehingga balai polis. Adakah polis tengah mencuri tulang? 


chinasmack

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian pompuan tu.....trauma....c suami ni pun satu...penakut....sampai xdpt pertahankan c istri....polis d china semua nya xbole pakai shial.....keselamatan masyarakat di abaikan....shit!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tau x pe...memg bullshit gilerz..kesian kut bini dia...yg kaya semakin kaya..yg miskin semakin di tindas..sifat kemanusiaan x de...apa nak jd la agaknya...

minoari89 said... Best Blogger Tips

tah2 laki 2 utang dpa..rogol bini settle masalah...

aksarafendi said... Best Blogger Tips

syukur lah sebab msia ni masih lg brlaku adil dan pihak brkuasa msih mmpu brtindak klo brlaku apa2 kes

raziellia said... Best Blogger Tips

macam mana jadi suami kalau tak dpt lindungi isteri. kesiannn

Anonymous said... Best Blogger Tips

negara cina mmg mcm2... aku harap negara ini x diperinth cina

Anonymous said... Best Blogger Tips

the worst karangan yang pnh aku baca......

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesiannya~

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi bodoh gila bangang !
apa guna laki mcam tuh ! sial tol

berdarah perempaun tu, ko tak tahu punye perit jiwa die bodoh !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg cilakak la..polis china mmg bangang ye...mmg sial haram jadah,...negara china mmg laknat la..mcm binatang...

Fortune2u Sdn.Bhd said... Best Blogger Tips

Polis malaysia pun sama..rompakan kedai emas dekat balai polis pun sama pagi report petang baru sampai.jenayah berleluasa.kes ini dah lama..ukur kain atas badan sendiri..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...