Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 11 November 2011

WTF : Ferrari 360 Bertemakan Hello Kitty Di Jakarta (8 Gambar)


Sebuah Ferrari 360 Modena telah dijumpai di Jakarta, Indonesia yang dihias dengan tema Hello Kitty. Bagi aku, ini ialah diantara tema paling hodoh dan buruk yang pernah aku tengok.. Ini baru luaran..Cuba korang tengok bahagian interior.. Memang hancur.. Tapi ape boleh buat, kereta dia..suka hati mak bapak dia la nak hias macam mane.. hehe..








Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

indon tak pandai menghias..
curi motor pstu bunuh tuannye pandai pulakk

Anonymous said... Best Blogger Tips

xde pic empunye kete ni ke?pmpuan ke lelaki pemilik kete ni?

liya alia said... Best Blogger Tips

takdela hodoh sangat. dalam ja hodoh. luar hodoh sikit2 ja. hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

buruk giler kalau nak tema hello kitty pun biar laa smart sikit . bahagian dalam tu mcm keta murah jer nampak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

keta da mahal. accesories downtown.

Anonymous said... Best Blogger Tips

klau tuan keta 2 na tumpangkan akupun aku tnak
malu aku

Anonymous said... Best Blogger Tips

i tgk ok jer...:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

hilang value Ferrari tu..

minoari89 said... Best Blogger Tips

wana kat dlm x sama la..nampak mcm semak..kat luar comel..dah berkeluarga kot..

Alkisah said... Best Blogger Tips

spoil

Anonymous said... Best Blogger Tips

hilang imej ferrari...what can i say..kereta dy...suka hati dy lah kan..ahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...