Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 9 August 2011

WTF : [Video] Suami Kantoi Isteri Buat Seks Dengan Orang Lain


Seorang isteri ini kantoi buat seks dengan laki lain. Dalam video ini nampaknya si suami ini belasah teruk laki tersebut. Tetapi persoalannya sekarang kenapa nak pukul laki itu sampai macam itu tetapi isterinya tidak disoal? Apa pendapat anda? Patutkan dua-dua sekali disoal dan dihukum?

Kami suka satu komen dalam Youtube : 

suami tak pandai jaga bini..lepas tu tunjuk ego nak belasah org ikut suka hati dia. kalau bini cukup makan/pakai.dia tak cari ler jantan lain..bodoh.

27 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bini dia kalau x gatai x jadik la ai...gatai merla...poen xcukup kote laki kot...agak2 la wey dah anak 2...bengong xabeh2

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau aku, ajak sparring dlu ngn laki dia.
men belasah je..
bengong!
memalukan diri sendiri, keluarga dan keturunan..


haiyh~ umat akhir zaman..
apabila emosi mendahului akal..

++iNn PaCiKa++ said... Best Blogger Tips

bini dia salah gak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hairan aku.....asal bini dye x kne balon skali ngan suami dye???
bodo gak suami dye ni..klu aku dua2 da kne lepat da....

Anonymous said... Best Blogger Tips

patut la bini lawa...hahaha....walauapapn bini dia tetap salah...sekian

Anonymous said... Best Blogger Tips

alah..kalau kena bini korg ttp korg tibai laki tu dulu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

emmm.dua2 pun salah sebenarnya..kalo pompuan tak on, lelaki takkan nak on punyer..pompuan cam ni better ceraikan je..tak yah nak simpan...bwk sial je....kesian laki n anak2 die...fikir seronok je..x pikir perasaan laki dan ank dia ler tue...

Anonymous said... Best Blogger Tips

4 syarat si isteri layak masuk syurga...jaga puasa/sembahyang, jaga aurata, taat pada suami and jaga kemaluan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

menag salah 2 2nye tapi bawak lh ke yg berkuasa..bkn buat undang2 sendri cek oii... kali suami tak pandai jaga isteri..tue lh jadi nye... salah org kita nampak..salah sendri wat tak tau je... tepuk dada tye iman...klu iman kuat tak jadi lagu nie.....lu pikirlah sendri

pieces5491 said... Best Blogger Tips

adoi,dh wat maksiat bru ingat Allah s.w.t. apo nk jdi.. Dunia2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

skali tgok mcm mat terap laki tuh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgok muke mcm terer bab guna2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasa lar tu..


[VIDEO]
Demi menjimatkan masa, Wanita berkerjaya ini salin pakaian dalam kereta api

minoari89 said... Best Blogger Tips

cerita neh da lama la beb ..dia pun dah dpt balasan dia..

mrs bunny said... Best Blogger Tips

bru pla ppoan tuh ingat Allah ... :| hmm .

Thariq Assef said... Best Blogger Tips

elok suami balun isteri nya dulu , sebab suami ada hak untuk pukul wanita tersebut atas dasar yang telah dilakukan . laki tuh , elok reverse bagi orang lain bedal .

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pukul laki tu dulu sbb kaco isteri orang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapo suruh masuk kebun org,,,pastu main nak bajak kebun org,,xpasal kena rembat,,,,klu org masuk umah ko
tanpa izin apo ko buat??
tanpa izin apo ko buat???????

Anonymous said... Best Blogger Tips

kot ye pon jgn sampai hentak bramai....yg lain tu xde hak nak hentak....bia la suami dye je...pukimak la family suami n bini dye tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nothing to say. Fikirlah dengan kepala otak kau. Bukan dengan kepala lutut.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm muka pecah rumah ja laki tuh,,xselera aku tgk aih,,kalau aku,,aku balun yang pmpuan tuh dulu,,bangang btl,,haih,,dan aku okay

Anonymous said... Best Blogger Tips

xkan berbunyi jika bertepuk sebelah tangan... klu x ckup makan pon hal keluarga org.. yg gatal nak bg makn pehal.. klu pompuan tu bukan bini org pun tetap salah juga.. dah buat benda x betul, masih lagi nak cakap pasal org lain..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pmpuan tu bangang..siap back-up lg dia punya scandal..makin bodoh org zaman skrg ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pompuan tu belasah kan ishh tak adil satu pihak ja kena!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau stu pihak ja kena benda ni takkan jadi la weh

Anonymous said... Best Blogger Tips

kedua2dua sekali rejam sampai mati lg senang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang lelaki hukum potong konek....yang pompuan bg jahit lobang, amacam ok tak?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...