Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 15 May 2011

"Cut Chair" - Kerusi Ilusi Optik!!


Amacam? Stylo tak kerusi kat atas nih?? Macam tak logik lak cane kerusi tu boleh berdiri sedangkan kaki satu je yang stabil.. Kaki yang lain sume dah kne potong.. Tapi ni sebenarnye adalah design kreatif yang direka oleh Peter Bristol. Sebenarnye ade satu plat besi berbentuk segiempat kat bawah karpet yang menyokong kaki kerusi tuh.. Genius kan?? Aku nak letak satu kat umah la.. hehe..



Sumber : Peter Bristol

5 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...