Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 17 May 2011

[18SG] Tanam Anak Sendiri Hidup-Hidup!!


Amaran..jika anda menghidap penyakit mudah sedih atau mudah tersentuh, anda dinasihatkan untuk tidak melihat video di bawah.. Video ini menunjukkan dimana satu keluarga orang asli di Amazon yang menanam anak mereka hidup2 dek kerana kesusahan hidup yang mereka hadapi.. Jika anda kuat, semangat, anda boleh saksikan video di bawah ini.. sekali lagi saya ingatkan, video ini sangat menyedihkan..

video

Sumber: Gempak

17 comments:

hazizatun ummie said... Best Blogger Tips

sedihnya

Ays_RizQin said... Best Blogger Tips

gilak...tahu buat anak jer....mengong...

Cik Aimimie said... Best Blogger Tips

dah tau susah nape wat anak..uwaaa...

Siti nur balqis bt sulaiman said... Best Blogger Tips

huh. . .
kejam.

L said... Best Blogger Tips

kan bagus kalau boleh bagi kat negara lain n dijagakan, daripada tanam camtu je T_T

Anonymous said... Best Blogger Tips

tulah ...kenkadang klu korang pasan yg x dok pitih tuh yg ramai ank...cnth kat dlm bersamamu...taulah itu jek hiburan yg diorang ade...tp blh elak peee....nak kena bg kursus jgk ke????????????

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelah nasib dak tuh...................

puteribonda said... Best Blogger Tips

kesiannya... abag die selamatkan adik die... arghhh... tak sampai ati nak tgk~

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang gile. tak bertamadun betul la

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu ak m16 da lme mati mamat tuh

ajib said... Best Blogger Tips

mane videonye...adeiiiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

APASAL X BOLEH TENGOK??!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

xble tgk pun!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk je la kat youtube....

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu kepercayaan mereka.. kat serawak pon ada zaman dulu.. jangan kata serawak negara lain pon ada.. ni nama dia upacara korban.. zaman sekarang ada lagi tapi kita ja tak tahu..sekian

Anonymous said... Best Blogger Tips

Antara anak dengan anjing mereka lebeh sayang anjing lagi, kerana anak senang buat, anjing tak bolehn buat.... pala hotak depa.

Mohd Ridzuan said... Best Blogger Tips

Astagfirullah kejam sungguh..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...