Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 31 March 2011

Kereta-Kereta Terbuang kat Dubai - Stress Gila!

Orang kat Dubai ni memang kaya nak mampos la.. selamber badak je tinggal kete2 mewah yang diorang dah taknak pakai.. gile...gile.. memang stress!! Aku rase kalo diorang ilang kunci kete, trus tinggal kot..pastu beli beli kete baru.. ish3.. membazir btol..










Rase nk gi sane pastu angkut kete2 ni bwk balik Malaysia.. hehe..

Sumber - tt.mop.com

17 comments:

Nur Diyana Mukhtar said... Best Blogger Tips

aku na follow.. hahaha..

♕ Kyosuke Damon ♕ said... Best Blogger Tips

nk ferrari !!

hyemynameisrasyid said... Best Blogger Tips

dem!
kalau kt sini masih boleh di makap dgn hrga yg tggi ni.,haha!

Misz Obsessed said... Best Blogger Tips

NAK CMUE!!! HEHE

Nurul Khairiyah said... Best Blogger Tips

peerghh.. klu bwk lari balik Malaysia kompom best punye.. acece, pegy skolah blagak mcm ank org terkaya dkt skolah... PADEHAL.. huh, HAHAHAHHA....

x boley bla~ x boley bla~ HAHA

red hoodie said... Best Blogger Tips

@Nurul Khairiyahs0k0ng!!! x2

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu sume keta2 yg dorng tk bleh bayar balik kt bank..so dorng tinggl jer kt mne2..itu mmg trend dorng kt sana..system bankong sane bukan mcm kite kt malaysia ni..1 lgi sane kreta murah..beli keta sane tk semahal malaysia yg berlipat ganda..jdi tu la keta2 tu terbiar n tersadai..mne ade dorng tnggl suke2..sume ade masalah payment...

Anonymous said... Best Blogger Tips

murah? ye ke.. tp org arab kt UPM ni bwak kete mcm sial. bwak laju, bila nk belok trus je belok. xde signal. bila da langgar kete org, wat2 x bersalah. smua kete ni da rosak teruk, sbb tu diorang tinggal mcm tu je.

Rizal said... Best Blogger Tips

Itu bukan xpakai la bro, itu lepas ribut pasir. tu yg jadi mcm tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

iklan tepi kacau lah
payah nak baca tajuk2 nya

Anonymous said... Best Blogger Tips

x heran la negara kaya minyak..betul2 mcm brunei..keta mahal2 gilerrr je on da road..

Yaya_Nursyiera said... Best Blogger Tips

kalau mslh pyment, npe t'biar lme cmtu...?
berhabuk sakan. xde yg repot ke...?
ppe pn... mmg sygla tggl cmtu je...

Mohd Hazim said... Best Blogger Tips

kalau aq mmg aku amik kereta2 2 modified lain and wat geran....kemudian aku bawak balik MALAYSIA

PROMOTE BLOG
http://hazimteritory.blogspot.com/

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korang bolehla kalau nak bawa masuk kereta ni. Pastu bayar cukai jalan RM dari 8k hingga puluh ribu. Baru ada akal! Nak bawa masuk Malaysia lagi.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu bkn lpas kene ribot pasir ke

Yusri said... Best Blogger Tips

Anon @13 February 2013 08:14

Biar bayar RM 80K lebih daripada bayar harga penuh kereta tu. Bulanan tak yah bayar dah, cuma bayar cukai jalanraya jelah, tahunan. Itu berat sikitlah. Gaji macam aku kuli RM 4k - 5k, lepas kot.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ribut pasir laaa.......ape daaaa..!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...