Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 1 April 2011

Surat dalam Botol akhirnya dijumpai dan dibalas selepas 24 tahun!!!

Seorang budak Russia berusia 13 tahun, Daniil Korotkikh sedang berjalan di tepi pantai bersama-sama ibu bapanya apabila dia ternampak sebuah botol tersadai. Di dalamnya ada sekeping nota kecil.
Nota tersebut ditulis 24 tahun yang lepas menyatakan : "My name is Frank, and I'm five years old. My dad and I are traveling on a ship to Denmark. If you find this letter, please write back to me, and I will write back to you."
Jadi si Daniil ni mencuba untuk membalas surat ini dan nampaknya alamat yang Frank bagi tu mmg real. Frank Uesbeck selepas menerima surat dari Daniil menyatakan beliau tak ingat dia pernah menulis surat itu 24 tahun dulu sebab dah terlalu lama. Beliau, kini 29, terkejut selepas menerimanya dari Daniil.

Sukar nak percaya, dah 24 tahun surat dalam botol tersebut akhirnya berjaya dijumpai...:-))

Daniil

source : bottle

10 comments:

Cik Puan iLa said... Best Blogger Tips

nk try la tulis surat,mana tau,surat tu boleh smpai ke luar negara..hehehehe..

slm perkenalan.jumpa kt innit td...

AdminStressGiler said... Best Blogger Tips

thx for the view.. mai cuba la, mana la tau bole berkenalan dengan orang jauh2..

puteri ain said... Best Blogger Tips

seronok jugak ni..tapi buatnya kena dengan orang yang salah..habis la..

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips

ape lah dorang ni g buang sampah dalam laut hehehe..

✖ ΔмΔℓƖиΔ ✖ said... Best Blogger Tips

klu ak siap kasi no tlfn lgi .. hoho :p

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo kat malaysia xde nye org nak buke.. nnt jd cam cite jgn pandang belakang.. huhu

Zul Fadhli said... Best Blogger Tips

Betul ckp orang atas ni, nanti jadi cm jangan pandng belakang.

akugreenrosemu said... Best Blogger Tips

wahh mcm citer2 zaman dulu la..pakai laut utk mengutus surat

mitchel chel said... Best Blogger Tips

ada jin dlm botol......hati2 klau nak buka.huhuuu.......

Anonymous said... Best Blogger Tips

seb baik tak jumpa anu dalam botol

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...