Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 7 November 2013

Serius : Lelaki Kantoi Layar Laman Web Kurang Sesuai Di Pejabat (10 Gambar)

Lelaki Kantoi Layar Laman Web Kurang Sesuai Di Pejabat.
Jurugambar ini tidak sengaja zoom ke arah dia dan ternampak apa yang berlaku di sana.

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bahaya2... dh namenye lelaki....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya remaja berusia 16 tahun dan mempunyai rakan yang sering
berpenampilan seksi. Biarpun kerap memakai seluar dan skirt
pendek, saya suka berkawan dengannya kerana dia baik hati.
Yang membuatkan saya terkilan, dia pelajar sekolah agama dan
bapanya juga imam di kampung.
Kami satu sekolah dan saya rakan baiknya. Saya pernah menegur
kerana tidak mahu dia terus menjadi sasaran ejekan dan kutukan,
namun sebaliknya dia merajuk dan enggan berkawan dengan
saya.
Saya tahu iman itu tidak boleh diwarisi dan diukur menerusi
pakaian, tetapi saya rasa lebih elok dia mengenakan pakaian
sopan.
Saya sering mendoakan dia berubah meskipun kadangkala saya
turut menerima tempias kutukan orang terhadapnya. Apa perlu
saya lakukan untuk membantu dia berubah?
IRDANI
Kluang, Johor

Anonymous said... Best Blogger Tips

senang ja.. habaq kat dia hang buat apa hang suka tapi jangan bagi jatuh ayaq muka orang len..cakap kasaq la sikit... sekian.. dah nama ketegaq nak buat lagumana doa bagi dapat hidayah Allah jew mampu.. senang cita benci dengan hati,,,

-anon kedah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pmpuan pun sama. Pntng lepe mst layn porn. Alasn nk cri ilmu nti dh kwn sng.

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul-betul, kalau tak masakan spot check yang dibuat kat sekolah, boleh jumpa condom dalam beg sekolah budak pompuan. kalau iya pun itu mereka punya, benda tu pun mereka nak "bubuh" kat mana?

anak liar said... Best Blogger Tips

depa boleh boh kt jari..hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

kasi buh kat timun la.. tang mna lagi...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Buh lam lubng drg pas 2 suh bf drg tiup. Dh kmbung bg mletop.haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dilema Godaan 2 Adik Ipar Yang
Cantik
SAYA berusia awal 30-an dan tinggal bersama mentua di Melaka.
Kami terpaksa membuat pilihan itu kerana tempat kerja isteri
berdekatan rumah mentua.Saya pula bekerja sementara sebagai
guru bahasa di Melaka. Saya amat menyayangi isteri dan anak
perempuan berusia lima bulan.
Isteri ada seorang adik lelaki dan dua adik perempuan berusia 18
dan 14 tahun.Selepas berkahwin, dua adik ipar saya itu sering
mengganggu saya. Disebabkan bilik kami bersebelahan, adik ipar
yang kedua sering masuk ke bilik saya dengan hanya memakai
seluar pendek dan pakaian dalam ketika isteri saya tiada di bilik.
Apabila isteri berada di bilik, dia masuk untuk meminta minyak
rambut atau bedak. Dia juga pernah membuka pintu bilik air
walaupun mengetahui saya sedang mandi dan tidak berpakaian.
Baru-baru ini, dia memberikan saya telefon bimbitnya ketika itu
telefon saya rosak. Saya terkejut apabila dia mengirimkan mesej
lucah yang ingin mengajak saya ‘bersama’.
Saya memulangkan semula telefon itu keesokan harinya. Perkara
sama berlaku kepada adik ipar perempuan yang seorang lagi. Dia
pernah berbogel di hadapan saya.
Dia juga pernah berpakat dengan kawan sekolahnya seramai
empat orang untuk mengganggu saya. Disebabkan saya
mengajar tidak jauh dari sekolahnya, saya ada menawarkan diri
untuk menghantar serta mengambilnya dari sekolah.
Rancangan mereka diketahui isteri apabila salah seorang daripada
mereka memberitahu kami dan adik perempuan isteri saya itu
dipindahkan ke sekolah lain.
Saya dilarang isteri membawa adiknya seorang diri.
Bagaimanapun, saya anggap mereka seperti adik kandung sendiri
yang masih jahil. Saya tidak mahu mengambil kesempatan ke
atas mereka.
Masalah timbul apabila isteri sering menolak ajakan saya untuk
bersama selepas melahirkan anak pertama. Ia menyebabkan saya
kecewa dan takut akan terbabit dengan maksiat.
Apa yang perlu saya lakukan untuk mengelakkan diri daripada
melakukan perkara yang tidak diingini? Sebelum ini, saya dan
isteri pernah terlanjur dalam tempoh bertunang dan saya amat
menyesali perkara itu dan berjanji tidak akan mengulanginya.
Mungkin itu ujian Allah bagi menguji kebenaran janji umatnya.
SUAMI SETIA,
Johor

Anonymous said... Best Blogger Tips

to anon suami setia . pergi mati dan jangan kembali lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah mcm luahan rasa plak. cit

Anonymous said... Best Blogger Tips

Konon pada zaman Penjajahan Jepun penduduk dari sebuah kampong dikumpulkan dan diletakkan dalam beberapa lubang besar yg susah untuk keluar.

Pegawai Jepun memerintahkan setiap lubang diisikan dengan 3 kaum berbeza; Cina, India dan Melayu secara berasingan. Lubang Cina perlu diberikan kawalan ketat, lubang India hanya perlu diperhatikan jika keadaan senyap sunyi manakala lubang Melayu tidak perlu dijaga sama sekali.

Sebabnya? Cina akan berkerjasama berusaha untuk keluar dari lubang... menolak seseorang ke atas dan kemudian yg sudah berjaya keluar akan menarik semua yg dibawah untuk sama-sama keluar.

India akan asyik bertengkar sehingga tidak dapat berusaha untuk keluar manakala Melayu akan menarik jatuh semula jika ada antara mereka yg hampir berjaya untuk keluar kerana sedar bahawa jika ada yg mampu keluar ianya tidak akan berusaha untuk membantu yg lain sama-sama keluar dari lubang berkenaan.

#Anon Old Timer

Anonymous said... Best Blogger Tips

untung lah org sabah sarawak..duduk atas pokok je...x kena gst...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pokok pun duduk atas org sabah sarawak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ina bosan la..spa nk teman ina karok kt Wangsa Walk mlm ni?? :)
karok je xnk lebey2 ..ina penat

Anonymous said... Best Blogger Tips

ina kangkang je takyah goyang... tak penat la...
ajak abah ina tonggeng sama

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...