Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 8 November 2013

Comel : Apabila Kepala Anjing Tersangkut Dalam Pasu Bunga (4 Gambar)

Apabila Kepala Anjing Tersangkut Dalam Pasu Bunga.
Jadi jangan suruh anjing anda bermain dengan pasu bunga. 

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nampk dek bngsa chayanunalif cmfrom jd sup dh hanjg 2

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangsa ca ya nun alif bangsa taik keturunan anjing hari2 menjubo mak bapak dikala terbit mentari lepas tu menipu dalam perniagaan bangsa ca ya nun alif bangsa pendatang haram jom ramai2 kita bunuh bangsa ca ya nun alif pendatang haram!!!

-anon ga alif ra mim nun ya-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kesian tgk bebudak x cukup umur dgn pemikiran rasis kat atas ni. blajar pandai2 ye adik...jgn nak tekan keyboard je pandai

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni pun kat kelantan kan?

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangsa mim lam alip ya wau JB jual tanah kat bangsa ca ya nun alip S'pore.. last2 bangsa mim lam alip ya wau jd pecacai kat JB dan S'pore... amin...
-Abg Bangla

Anonymous said... Best Blogger Tips

esok ade bola x?

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu la.pndi taip kybrd tp otk ksong

Anonymous said... Best Blogger Tips

Budak kelntan suma hemsem

-adik nora

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak kelantan hemsem cam tonyok

Anonymous said... Best Blogger Tips

Blum ckp cmel . Cer tgk kpala babi tsangkot dbakul mto.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kpala babi tesangkut dlm bakul sebijik mcm anon atas ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bakul yg dsangkot kpala babi adalah mak anon ats ni. Maknya sekor photoshp.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepala anon atas ni tesangkut dlm dubor babi
-anon photshop

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dubur babi yg hangt dphotoshpkn adalah dubur mak anon tasni. Dubur last ribo. Jahanam

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang bodoh kan yang atas2 sume ni

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...