Kongsikan Entri Kami

Sunday 12 June 2011

[Leaked Photo] Gambar Jenayah Perang Askar U.S Yang Disorok Pentagon!!


Entry ini diambil dari The Rolling Stones Magazine yang mendedahkan gambar-gambar The Kill Team iaitu satu pasukan pembunuh penduduk Afghanistan oleh askar U.S. Gambar-gambar ini telah disorok oleh Pentagon dan akhirnya berjaya dibocorkan oleh pihak tertentu kepada media. Sama-sama kita saksikan kekejaman askar U.S nih.. 


Gambar diatas menunjukkan seorang budak lelaki berumur 15 tahun bernama Gul Mudin telah dibunuh oleh Cpl. Jeremy Morlock dan Pfc. Andrew Holmes pada 15 Januari 2010. Menurut saksi kejadian, dua orang askar yang terlibat telah membuat pembunuhan itu sebagai satu lakonan. Mereka membuat seolah2 mereka telah diserang oleh budak lelaki tersebut. Mereka mengarahkan budak lelaki tersebut berdiri di hadapan dinding. Kemudiannya, dua orang askar tersebut merangkak di belakang dinding lalu melempar grenade dan menembak Mudin dari jarak dekat.


Prosedur askar U.S terhadap setiap mayat di medan perang ialah mayat tersebut harus dibogelkan untuk memeriksa tatu. Gambar diatas menunjukkan askar U.S sedang melakukan 'iris test' dan ujian cap jari terhadap Gul Mudin. 

 

Gambar diatas pula menunjukkan seorang askar sedang meraikan kejayaan membunuh dengan mengambil gambar bersama mangsa. Sgt Morlock tersenyum dan memberi 'thumbs-up sign' semasa berposing bersama mayat. Jika dilihat dengan teliti, jari kelingking kanan budak lelaki tersebut telah putus akibat dipotong oleh Staff Sgt. Calvin Gibbs yang memotong jari tersebut sebagai trofi pembunuhan.


Pada November 2009,Bravo team yang diketuai oleh Staff Sgt. Gibbs telah diarah untuk mencari mayat seorang pihak peberontak Afghanistan yang telah dibunuh oleh helikopter gunship. Mereka menemui sisa-sisa mayat yang telah hancur lalu mereka mengeluarkan pisau dan menikam-nikam mayat tersebut tanpa rasa belas kasihan. 


Mereka juga menemui pistol di kawasan mayat yang dibunuh oleh helikopter tadi.  Staff Sgt. Gibbs terkenal dengan mengumpul senjata yang ditemui dan meletakkan berdekatan mayat untuk menuduh mayat tersebut merupakan pemberontak bersenjata dan ini mengesahkan bahawa pembunuhan tersebut adalah sah.


Gambar dua orang petani yang tidak bersalah dibunuh dan diikat di tepi jalan. Di leher beliau tergantung satu kadboard yang bertulis 'TALIBAN ARE DEAD". 


Ini merupakan salah satu mayat yang tidak dadapt dikenalpasti. Kepala beliau dicampakkan ke tempat lain dan badan beliau tidak dapat ditemui. Askar U.S bukan sahaja membunuh mereka yang tidak bersalah, malah mereka juga gemar memotong bahagian badan mayat dan mencampakkan ke tempat lain. 



Bukan sahaja orang dewasa, kanak-kanak turut menjadi mangsa pembunuhan kejam oleh 3rd Platoon. Dalam satu temuramah, mereka pernah berkata bahawa kadang-kadang mereka melemparkan gula-gula ke atas tanah lalu kanak-kanak pun berlari untuk mendapat gula-gula tersebut. Sedang kanak-kanak tersebut mengutip gula-gula, mereka pun melanggar dan melenyek kanak-kanak tersebut menggunakan Stryker vehicle. 

p/s : Sama-sama kita doakan kekejaman tersebut berakhir.. 


13 comments:

Baiz Mamat said... Best Blogger Tips

kejam!!!!!!!!!!!!!

thecomradz said... Best Blogger Tips

YaAllah minta dijauhkanlah malapetaka ini dari umat Islam....amin

farah wahedda said... Best Blogger Tips

subahanallah

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck gile sial us ni

Amy Qifreema said... Best Blogger Tips

kejam gila. tak berperikemanusiaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku mmg bengang dgn us ni....dorang ckp kite ganas...sapa sebenarnya yg ganas!!!aku harap generasi osama serang us habis-habisan!!

Zul said... Best Blogger Tips

kau tunggulh US/ISRAEL saat kedatgan imam mahdi n nabi isa ketika itu kekuatan islam bakal mengegarkan dunia dan isinya..

minoari89 said... Best Blogger Tips

Hari pembalasan akan tiba...

Hirdayu Rahmat said... Best Blogger Tips

sedihnya. teruknya dorang ni ya Allah.

MARI KITA SAMA2 BERDOA said... Best Blogger Tips

YA ALLAH YA TUHAN KU,ENGKAU LINDUNGILAH SAUDARA2 KU YANG TERANCAM DARI PERBUATAN ZALIM.ENGKAU MAKBULKAN LAH DOA MEREKA INI.ENGKAU TURUNKANLAH BALA BUAT A.S DAN ISRAEL.AKU MEMOHON KEPADA MU YA ALLAH ,HANYA KEPADAMU TEMPAT KAMI MENGADU,ENGKAU TOLONGLAH HAMBA MU INI YA ALLAH.AMIN..

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi sial orang us macam cibai . makan taik babi byk-2 mmg jadi mcam tuh kan kalau aku jumpa orang us aku potong konek dia bagi anjing makan . dgn anak bini dia sekali aku bagi makan babi .

Anonymous said... Best Blogger Tips

MATI KO US/ISRAEL...KENAPA LA NEGARA2 ISLAM SUSAH NAK BERSATU SEKARANG, KENAPA LA TERGAMAK BIARKAN SAUDARA SEISLAM JADI MACAM NI...KEMANA PERGI KEBERANIAN NEGARA2 ISLAM...DUIT BANYAK TAPI PENGECUT....MEMANG PEMIMPIN2 ISLAM SEKARANG NI HANYA ISLAM ATAS DASAR NAMA JE....JAHANAM USA....JAHANAM KO ISRAEL....

Anonymous said... Best Blogger Tips

caya je la korg admin nih.. ni gambar mane die tau cerita nye plak.. setahu aku diorang ni tentera pengaman..ni semua saje nak sesatkan org..nak tahu, masuk le tentera dan ikut la program military ke sana.. citer pon x guna la

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...