Kongsikan Entri Kami

Friday 17 June 2011

Dipaksa Minum Air Sampai Mati!!

Gambar Hiasan

MARANG: Impian seorang bapa melihat anaknya sembuh selepas menderita hampir empat tahun akibat penyakit misteri tidak kesampaian apabila anaknya menghembuskan nafas terakhir selepas menerima rawatan daripada bomoh wanita dari Thailand, semalam.

Faizul Harun, 26, disahkan meninggal dunia di Klinik Kesihatan Merchang di sini, kira-kira jam 12.30 tengah malam selepas menjalani rawatan lebih empat jam bermula jam 7.45 malam kelmarin dengan bomoh yang dikenali sebagai Kak Yah, 43, di rumah wanita berkenaan di Kampung Pulau Rusa, Merchang di sini.

Kejadian malang itu berlaku apabila mangsa tidak sedarkan diri selepas dipaksa minum air dalam jumlah banyak oleh bomoh berkenaan yang mendakwa bertujuan mengeluarkan makhluk halus daripada badan mangsa.

Selain dipaksa minum air dari sebuah tong yang mampu mengisi 10 liter cecair, Kak Yah turut memasukkan air ke dalam mulut mangsa menerusi getah paip kononnya untuk mengeluarkan makhluk halus yang enggan meninggalkan tubuh mangsa.

Bapa mangsa, Harun Senek, 56, dari Kampung Gong Beris di sini, berkata, mereka mendapatkan khidmat Kak Yah selepas dimaklumkan ahli keluarga lain wanita itu mampu mengubati penyakit buatan orang. 

p/s: kesian gile mangsa kne paksa minum air.. xleh aku bayangkan..jahanam punye bomoh.. 

Sumber: Metro



3 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bomoh sesat...napalah tu jumpa uztaz jak...

Mira Maisara said... Best Blogger Tips

huii..siap masukkan getah paip sekali tuh..menakutkan..ingat org tu kambing ke ape?

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo dia kmbing ko lembu loa ngok hahahaahah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...