Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 15 January 2014

OMG : Neymar Dimalukan Di Pentas Semasa Anugerah Ballon d'Or (5 Gambar)

Neymar Dimalukan Di Pentas Semasa Anugerah Ballon d'Or.
Kalau yang tengok secara langsung mungkin anda akan sedar insiden ini. 
Neymar telah dijemput untuk ke pentas semasa malam anugerah semalam. Dia tiba di pentas dan menghulurkan tangannya untuk menjabat tangan pengacara Fernanda Lima yang juga menghulurkan tangannya. Namun sebenarnya Lima cuma ingin meletakkan tangannya di belakang Neymar dan bukan berjabat dengannya. Jadi semasa insiden itu berlaku, kedua-duanya dalam keadaan dan perasaan yang pelik. 

10 comments:

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Lain kali salam dgn kangkung. Harga kangkung dah turun kata Najib.

Anonymous said... Best Blogger Tips

heh, klaka la abg preity ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

lulululululululul...........


abg keje.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

abg preity klaka mcm kimak lahanat!
korang dua gay kan?

-anon poksu kocak

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..malu je Neymar, tp nmpk sikap hormat disitu

Anonymous said... Best Blogger Tips

HOT 3GP hanya click : http://www.theweeklypay.com/index.php?share=321026

Anonymous said... Best Blogger Tips

hot 3gp kimak kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://www.theweeklypay.com/index.php?share=319633

Anonymous said... Best Blogger Tips

3gp aku main dgn mak dan juga adik perempuan ku!! hahahaha
-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang kau Fauzi Juan! kau mati masok neraka jahanam!
-Raja Anon Utara

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...