Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 14 January 2014

Serius : Remaja Ini Disanjung Tinggi Kerana Keberaniannya Di Pakistan (2 Gambar)

Remaja Ini Disanjung Tinggi Kerana Keberaniannya Di Pakistan.
Kenapa dan apa yang dilakukannya?
Remaja ini, Aitzaz Hasan terjumpa seorang pengebom di luar sekolahnya. Dia mengambil keputusan untuk berjumpa dengannya dan kemudian pengebom itu telah meletupkan bomnya yang hanya membunuh mereka berdua daripada membunuh ratusan yang lain dari sekolah Aitzaz. Bapa Aitzaz menyatakan yang kematiaan serta keberanian anaknya telah membuat ibunya menangis tetapi itu lebih baik daripada membuat ratusan ibu di luar sana yang menangis kerana kehilangan anak mereka. Kini semua budak di sekolah Aitzaz itu tekad untuk ke sekolah selalu dan tidak takut dengan Taliban bagi menghormati rakan mereka yang telah selamatkan hidup mereka.



21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

apsal tak repot ngan pak guard...? kan nak mampos... tak tau maner satu masuk syurga.. yg si pengebom atau yg mati katak kena bom..

mohon pencerahan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

KEJELOBAK KEJELOBU...
HEY HEY HEY.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Report pak guard.. lambat la bodoh.. ko mmg bodoh.. pg report pak guard.. pengebom dh pegi bom kelas.. baru pak guard sampai.. pakai otak ko laaa.. bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bongok sekolah serba daif mana mampu bayar pak guard.

Anonymous said... Best Blogger Tips

BODO NYE KOMEN YG ATS SKALI TU..SAH X SKOLA...PUITTT

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin, ko ingat x ko penah update video 3 mamat mati kene pukul kat indonesia, tajuk video dia mati kene pukul sebab curi motor, tapi hal yg sebenar diorang mati kene pukul sebab diorang tu Mirzai, Qadiani, Ahmadiyah. Budak pakistan yang ko baru update ni pon salah sorang pengikut ahmadiyah..

Fãūzí Juän said... Best Blogger Tips

Mcm ni, baru betul

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa anon 22:20 bangang lahanat atas ni meraban?
kepala bapak kau mirzai gadiani?

la ni org sibuk pasal kangkung la babi!
kimak kau cam haram!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jom tido..

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak ini syahid. alhamdulillah.
pengebom itu pula, selamat menempuh alam neraka kerana membunuh.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

negara daif + rakyat daif + sekolah daif takde pak guard..... kalo dah daif apsal nak bom org nie..? dah tu nak bom budak sekolah pula.... nie imam / ustaz mana yg ajar nie...??

islam + kedaifan + perang + bodoh = berpisah tiada...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 08:54 kau hina islam sebab kau bukan islam,ada tak kat malaysia ni umat islam bunuh/bom orang bukan islam?nak provok sja keja ko kapir!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 08:54 mmg BODO..sah kafir la lu...jgn nk ckp psl islam..mu sndri x skola..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org islam memang bodo lahanat!
ada duit beli senjata bunuh sama sendiri
tapi yahudi depa tak berani bunoh!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha... mmg btol pun.. itu fakta.. seorang budak diarah untuk bom sekolah.. tertanya-tanya juga saper yg suroh..? adakah dengan bom sekolah yg penuhngan budak2... maka si pegebom tu layak masuk syurga..?

tak payah lah nak lari dr fakta...

-Real Fauzi Juan-

Anonymous said... Best Blogger Tips

fauzi juan ialah seekor kapir

-Raja Anon Utara

Anonymous said... Best Blogger Tips

HOT 3GP hanya click : http://www.theweeklypay.com/index.php?share=321026

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha.. mari kita bom sesama sendiri! pukimak engkau org sial macam babi!!
-Real Fauzi Juan-

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang sAH KAPIR Fauzi Juan LAHANAT NI!

-Raja Anon Utara

Anonymous said... Best Blogger Tips

Syurga dan neraka bukan urusan untuk kita tentukan.Sebaik-baiknya amal ibadah harus dperelok dan dipertingkatkan

Anonymous said... Best Blogger Tips

butoh hang la!

-Fauzi Juan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...