Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 5 January 2012

WTF : Menjilat Tombol Pintu, Trend Melampau Gadis Jepun (11 Gambar)


Sebelum ni admin pernah post pasal hobi seorang gadis yang bergambar sambil menjilat tombol pintu di sini --> Pose Jilat Tombol Pintu. 

Rupa-rupanya, bergambar sambil menjilat tombol pintu ini telah menjadi trend bagi gadis-gadis di Jepun, Jom kita tengok gambar-gambar dibawah ini. Memang tak ada faedah.



Sumber : Here





12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

eeeeeeeeee.. tak kotor ke? banyak kuman.. tangan lepas kuar tandas pegang tombol tu.. tak pun korek idung tak basuh tangan terus pegang.. bukan diorang tau.. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuwwww geli..

Anonymous said... Best Blogger Tips

stim aku tgk cara dorang jilat.. hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

sbenarnyer dorg nk amik gmbr nk kelirukn dgn buat blur cz nnti ble da blur bajet mcm isap itu.haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

batang aku stood tgok gmbr nih..Sial!

tyra said... Best Blogger Tips

Pompuan jepun ni bodo lah. Diorg buat aksi ghairah nt diorg end up kna fcuk dgn laki jepun yg konek kecik, buncit.. mcm marya ozawe tu sgtlah bodoh. Kalo ko nk hv seks buatlah dgn lelaki hensem, badan brketul. Bukannya gendut, konekz kecik, muka huduh ya amat. Tgk mcm omputeh pndai pilih pasangan.. muka hensem giler, konek besar.. badan brketul n maskulin.

karen said... Best Blogger Tips

hahak ! gilerrr ... .-.-

Qistina Mj said... Best Blogger Tips

hahahaha..mcm org sowt.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

rasa org jepun ne dah terlalu macam2 benda dorg buat pasal seks~latihan seks ramai2 la apa la~bhya utk umum terutama budak2 tkleh tgk sgt budaya jepun neh

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar ke dua last ^^ sedappppp siot

crescentfiz said... Best Blogger Tips

apa jilat tombol . jilat la....
ehem.

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap..fapp..fapp... arghhh!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk jilat tombol , tombol Malaysia byk ni yg perlukn jilatan korg

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...