Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 5 January 2012

OMG : Mr Muscle, Botol Pencuci Kelihatan Seperti Botol Minuman Isotonik (4 Gambar)

Sebuah botol pencuci dengan jenama Mr Muscle telah banyak mengelirukan orang ramai semasa membeli belah. Botolnya kelihatan seperti botol air biasa dan jenamanya seolah-olah merujuk kepada air isotonik. Ramai orang cuba untuk menghentikan pengeluaran jenama ini kerana takut ada budak yang tersalah minum air ini di rumah.


via : stomp

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni klu udak2 msti nk minum bnde nih...bhaya btol jenama nih..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dafuqqqq!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

btol2.. msti dorg ckp air minuman..huhu

minoari89 said... Best Blogger Tips

org tua2 yg rabun pun amik gak la t..nak jimat kos botol pun agak2 la

karen said... Best Blogger Tips

perghh ! gile betul lhaa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mr.muscle ni francais la..die bukan buat pencuci je..tu memang air minum la..aku penah beli dah..

hannayaww:) said... Best Blogger Tips

Err, agakk la air perisa Lavender bro ._. lols

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha biaq betui...
siap ader long lasting fragrance...
xkan la ayaq utk minum..LOL

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau orang tak pandai baca dan buta lukisan.mampos.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha klakaq noh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...