Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 30 December 2013

OMG : Lelaki Guna Jarum Bunuh Bayi Berusia 2 Bulan (2 Gambar)


BEIJING: Mahkamah di timur laut China menjatuhkan hukuman penjara 10 tahun terhadap seorang lelaki kerana cuba membunuh anak perempuannya. Mahkamah di Heilongjiang mendapati Yin Zhihe bersalah atas tuduhan cuba membunuh anak perempuannya berusia dua bulan dengan mencucuk jarum jahit ke tubuh bayi itu, lapor agensi berita Xinhua.

Yin dipercayai cuba membunuh bayi itu kerana mengesyaki mangsa bukan anaknya. Yin mencucuk jarum ke sangkar rusuk bayi itu pada 4 Ogos lalu. Keesokan harinya, tangisan bayi itu mendorong ibunya membawa dia ke hospital, di mana jarum berkenaan ditemui dan dibuang melalui pembedahan.


Bagaimanapun, Yin mencucuk tiga lagi jarum di dada, pusat dan perut bayi itu. Kesemua jarum berkenaan dicabut menerusi pembedahan tetapi menyebabkan kegagalan pernafasan dan kecederaan pada organ bayi malang itu. Mahkamah mengurangkan hukuman terhadap Yin kerana dia menyerah diri kepada polis, manakala bayinya terselamat.

Sementara itu, ujian DNA menunjukkan Yin ialah bapa kandung kepada bayi perempuan terbabit.

Sumber : Here

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips



WTF : PERBEZAAN BIK MAMA, BERUANG KUTUB DAN BIAWAK KOMODO!


























































































































































sue said... Best Blogger Tips

10 tahun jek.....tak berbaloi...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sue... aku cucuk dgn jarum aku nak?
-Fauzi Juan

Raja Anon Utara said... Best Blogger Tips

mcm nak lempang jer cina bodoh nie...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Inginkan pendapatan tambahan? Lihat di sini:
http://www.theweeklypay.com/index.php?share=214716

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimak tul org iklan meniaga kat sini!
-macibai

Anonymous said... Best Blogger Tips

dulu aku pun teruk kena cucuk jarum.. bapa aku gila.. kadang sedih juga aku lihat dia meliwat anjing.. kasihanni lah aku kawan2

-Fauzi Juan menangis terkenang kisah silam

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...