Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 8 October 2013

Serius : Jagung Berwarna-warni Hasil Kacukan Benih Jagung Oleh Petani Carl Barnes (10 Gambar)

Jagung Berwarna-warni Hasil Kacukan Benih Jagung Oleh Petani Carl Barnes.
Beberapa tahun yang lepas dia cuma menghasilkan jagung yang mempunyai satu warna. Kini dengan campuran benih pelbagai warna, dia telah menghasilkan jagung yang mempunyai banyak warna. 

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Comel sgt...

Anonymous said... Best Blogger Tips

CORNBRATOR..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sangat2 comellllllll.. bwh aQ smua sampah.. hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jagung tu sesuai jolok lubang mak kau anon 16:07

Anonymous said... Best Blogger Tips

tongong ! ni semua photoshop la bahalol! patut la Melesia byk utang sbb rakyat tongong mcm lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sila rujuk kat sini anon bodoh.. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2440109/Vivid-multi-coloured-corn-grown-Native-American-farmer-years-painstaking-breeding.html

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau dah tongong... nasihat mcm mana pun tetap tongong!
kau bg link omputih tu memang la dia sengaja nak bohong org melayu!
knp kau bangang sgt! kau mampos kan bagus! kurang sikit org bahalul dlm Melesia ni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 21:40 bangang abadi..cakap tak guna otak macam mangkuk jamban.. nganga ajeapa yang keluar..

CaTzMeOW said... Best Blogger Tips

cntik..

Ribthi said... Best Blogger Tips

inilah akibatnya x mahu belajar tentang pertanian, yg tahu mahu belajar satu warna sahaja.

Anonymous said... Best Blogger Tips

BABI

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...