Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 10 October 2013

Cool : Gadis Mendapat Senyuman Manis Yang Terbaru Selepas Tiga Tahun (2 Gambar)

Gadis Mendapat Senyuman Manis Yang Terbaru Selepas Tiga Tahun.
Tahniah kepada si gadis ini kerana selepas ini tiada lagi orang akan mengejeknya.

15 comments:

Braces said... Best Blogger Tips

Comel lagi Kak Ton

Anonymous said... Best Blogger Tips

gigi bersepah jadi cantik,.anda nk tau rahsianya?? hubungi poksu kocak segera,.hotline: 1300400500600700800 tol free ,.macai umno jer nk bayar,.

~anon poksu kocak~

Anonymous said... Best Blogger Tips

poksu kocak lahanat.
gigi dia mcm macibai

Anonymous said... Best Blogger Tips

bab kecantikan gigi ni, saya melihat kebanyakan org melayu masih di takuk lama, kesedaran itu kurang. balik2 dgn ayat jgn ubah kejadian tuhan. jadi ramai anak2 yg gigi berlapis sebegini dibiarkan sampai ke tua. sudah la tidak elok untuk kebersihan gigi sebab banyak plak terperangkap. siap dibanggakan pulak tu, konon nampak manis. padahal cuma menjaga hati. tapi alhamdulillah saya melihat ada juga ibu bapa yang sedar dan memasang braces kepada anak mereka.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedak2 mung lahanat org sana sini

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagus

Anonymous said... Best Blogger Tips

bdoh tongong anon ameba! org melayu takde duit nak buat braces la macibai!
beribu rm tu! kimak kau la!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ANJINGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

wei anon2 sekalian xde duit nk uat braces tu mintak la kat BN..dorg akn bantu punya..syukurla malaysia aman..
anon kuala pilah abah kau!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon k.pilah tongong lahanat mcm kimak asik mintak subsidi!
hidup takde maruah mcm pemintak sedekah!
bangla pun pandai cari duitt kat melesia ni macibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa hal korang ni nak post komen pun, komen la pasal topik ni.. yg gi mencarut tak tentu pasal. mencerminkan mentaliti kurang cerdik korang jer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau yg baca komen ni pun sama bangang! pi mampos la kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ameba... jnji Allah untuk hambanya.... org kapir neraka jahanam tmptnya..... cntik luaran x mjamin ape2.... ko x pyah nk bpura2 islam la.... nama je dh tau ko sape.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

jadi adik 14:58 ni menuduh saya kafir? :)
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...