Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 11 October 2013

OMG : Prank Bilik Asrama Yang Pasti Mengejutkan Tuan Punya Bilik (9 Gambar)

Prank Bilik Asrama Yang Pasti Mengejutkan Tuan Punya Bilik.
Seorang kawan telah menyuruh rakannya menjaga biliknya sepanjang seminggu. Dia diberitahu agar buat macam rumahnya sendiri. Jadi ini yang berlaku kepada bilik itu selepas seminggu. 

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wah pink....I like pink...MuahMuahMuah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haha.. Mcm haram

Anonymous said... Best Blogger Tips

klw cmni.... mana orng tu... aku nak yang warna biru kat bilik aku..hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau dia nak buat prank camni kat bilik aku pun aku tak kisah... cun je aku tgk..
besok aku kawen, bini aku lagi la suka..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm pondan kote mati pucuk jantan yg suka kaler pink ni!
sebijik mcm lahanat!

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

haha stress tuan punya bilik tengok bilik baru

recent post : iPhone 5C & 5S Dijual 1 November Ini

Anonymous said... Best Blogger Tips

bobo suka pink!!puuiiiii!!
- Raja Nusantara

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni prank menyusahkan diri sendiri dengan tuan punya bilik, kalau tuan dia tak suka camne?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ok la pink dr hitam

Anonymous said... Best Blogger Tips

pink tu mcm bijik mak kau!
hitam tu mcm kerandut bapak kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko pondan kan..
Sian ko nok..
Hahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko Rajagopal boleh laa...
Ngaku Raja Nusantara Konon...
Puiii..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tipu la ni bro.. aku ase super imposed je ni.. teknologi masa kni merubah segalanya

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...