Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 14 August 2013

WTF : Anrang, Smartphone Pertama Hasil Ciptaan Korea Utara Sendiri (6 Gambar)

Anrang, Smartphone Pertama Hasil Ciptaan Korea Utara Sendiri.
Anrang adalah telefon pintar pertama di negara itu dan juga hasil ciptaan negara itu sendiri. Nama smartphone itu diambil dari sebuah lagu oldies yang terkenal di negara itu. Tetapi apa gunanya smartphone di negara itu sekiranya tiada internet?


17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

tiada internet? android versi apa?? no gangnam for North Korea people...

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st..yeah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau lah aku kaya ...,

hmmmm..
Aku gajikan driver
Nama dia Schumacher
Dia panggil aku sir
Aku panggil dia der
Der, tolong hantar mak aku pegi pasar
Belikan nasi lemak
Boss engkau dah lapar ..!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau aku kayaaaaa!
Hari2 "HARI RAYA"....

Layan gak lagu nie...
Hahahah...

Tp apa pon mesti do dahului dgn usaha..
Kalau tk...
Tk jadi apa..Der!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kaya abah kau!

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Macam propaganda jer. Kilang tu pun kecik. Ada yang duduk depan PC. Apa dia orang buat? Cuba bandingkan dengan kilang hp lain. Bila si baju hitam bercakap, beria-ia yg lain tulis dalam buku. Kalau ada smartphone, tak yah pakai buku, rakam jer. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

arirang..bro

Anonymous said... Best Blogger Tips

wah untun le ,.pok su kocak nk order satu,.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kocak abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

macan fon sony je..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sony abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg escort pakat tulis semua, nampak sangat berlakon kuat...

Anonymous said... Best Blogger Tips

berdasarkan tulisan korea kat kotak tu...bukan ANRANG tapi ARIRANG
-billy fecren

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade sape2 yg nk beli iphone yg baru aku curik...rm 250..call 011465876*

Anonymous said... Best Blogger Tips

curik abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

"Abah kau" abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

lebih baik dari malaya nih....kerajaan sebuk cri jalan kukuhkan takhta...rakyat di buat ajinomoto penyedap ms PRU je....buat kete nasional, harga jual pd rakyat sendiri 2 kali ganda lebih mahal dr import, kualiti fail pulak tu....rakyat bersuara sumbat dlm jel pastu tuduh pengkhianat, suruh lucut kerakyatan, suruh keluar pegi negara lain...apa jenis kerajaan mcm ni? dpt kuasa dari rakyat tp menindas rakyat....x sedar diri

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...