Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 12 August 2013

Kejam : Kaki Dihiris Penculik Selama 3 Hari (Gambar)


Kuala Lumpur: “Daging jari kaki kanan saya dihiris setiap hari manakala tangan kanan dan belakang badan ditoreh dengan pisau apabila keluarga enggan memberikan wang kepada mereka,” kata pemuda hanya mahu dikenali sebagai Am, 23, yang menjadi mangsa culik kenalannya sendiri menceritakan pengalaman ngeri dialaminya ketika umat Islam bergembira menyambut Aidilfitri.

Am mendakwa diculik kira-kira jam 1 pagi Khamis lalu oleh sekumpulan lima penjenayah berusia 22 dan 31 tahun yang mahukan wang tebusan RM3,000 sebelum dikurung dalam beberapa rumah sekitar ibu negara termasuk di Jalan Pahang, di sini, dan diseksa sepanjang dijadikan tawanan.

Penderitaan tiga hari Am berakhir apabila dia dapat diselamatkan sepasukan pegawai dan anggota dari Balai Polis Setapak, di sini, diketuai Asisten Superintendan Shan Gopal kira-kira jam 9 malam kelmarin.

Malah, kelima-lima suspek turut diberkas ketika urusan pertukaran antara mangsa dan wang tebusan dilakukan di sebuah restoran di Setapak selepas pihak berkuasa menerima laporan kejadian itu, Jumaat lalu.

Menceritakan semula kejadian itu, Am berkata, dia mengenali tiga daripada lima suspek melalui kenalannya sejak beberapa bulan lalu.

Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kawan sendiri pun dh xleh percaya

Cik Nurani said... Best Blogger Tips

hmmmm dunia2x. bila duit menjadi keuatamaan, kwan pun tolak ke tepi :/

linear.interior.works said... Best Blogger Tips

orang PKR xde kecoh plak polis buat kerja..malaysia aman polis hebat???pukimak punyer org PKR LAN CAU!

Anonymous said... Best Blogger Tips

org PAS pun lan cau... songkok dan serban je lebih...

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang UMNO pun sama. asyik melayu melayu melayu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang umno lagi lancau bertuhankan tuan,menyembah adat and bernafas di antara dua belah buntut najib.hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

pok su kocak benci najib tong taik,.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Eleh poyo lah korang...
Benci melayu konon...
Esok2 nk mintak keje harapkn belas ehsan org sendiri jgk
Nak anak masuk U...harapkn melayu jgk ..
Ckp pakai jubo
Taik pkr

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak baik gdo psl racist..taubat sikit ok..klu tak suka politik,x suka parti den buat parti sndri..cba jd pmrintah klu nak sgt ktuk2 parti..ruangan komen ni utk gdo o what! bg malu saja..

Anonymous said... Best Blogger Tips

parti abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pehal tah mintak 3k je..facepalm

jack ham said... Best Blogger Tips

ni semua salah umno...puihhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

umno,pkr,pas,dap smua pernah rasuah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

komen2 kat atas ni orang yang sama kutuk pelbagai pihak... so, jgn la terpedaya dan terikut-ikut.. nasihat hamba Allah..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...