Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 17 August 2013

Terkini : Ustaz Azhar Idrus Kemalangan Di Terengganu (Gambar)


Terkini : Ustaz Azhar Idrus eksiden pagi tadi di Pengadang Baru, Terengganu. Kereta Golf GTi bertembung dengan Saga...Syukur Alhamdulillah, Ustaz dan yang lain semuanya selamat.

Sekian berita terkini dari ASG. 

Sumebr : Here

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1 st !

Anonymous said... Best Blogger Tips

alamak, nasib baik tak apa-apa!
Teringat pulak kat bini muda dia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

pastikan ustaz nie mampu beraksi 90 minit di bilik tidur.. kalo dah tak mampu.. baik sedekah je bini-bini tu kat yg masih mampu...

Secret_Admirer said... Best Blogger Tips

haha...lawak la komen atas ni.......

ben xii said... Best Blogger Tips

anon 12:00 komen macam takde akal je

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

habis la....nampaknya UAI dah kena ceraikan bini2 beliau.....dah tak mampu dah ni.....mohon letakkan bini2 beliau dalam muzium......

Anonymous said... Best Blogger Tips

muzium abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pantat mak kau busuk...
Marah...
Hahahaha...
Jgn kau suka2 nak Maki2 org laa..
Pagi2 raya dh lancap depan cc...
Pantat mak kau los lobos...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Berikan masa anda 1minit untuk aminkan doa untuk mesir, syria, palestin, iraq, afganistan dan negara2 Islam..

Ya Allah! Ya Qahhar ! Ya Jabbar ! Ya Muntaqim ! Ya Dzal Jalali wal ikram! Ya Allah! Ya Allah! Ya Allah! bantulah saudara-saudara kami Dr Morsi dan Ikhwanul Muslimin di Mesir dan di semua tempat.

Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau membantu musuh melawan mereka.

Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau menolong musuh melawan mereka.

Ya Allah! berilah mereka kepakaran membuat senjata untuk menghadapi musuh-musuhMu.

Ya Allah! tepatkanlah bidikan Senjata mereka dan kukuhkanlah kaki-kaki mereka serta berilah taufiq-Mu pada setiap langkah mereka.

Ya Allah! satukanlah barisan mereka dan kumpulkanlah segala upaya mereka.

Ya Allah! jadikanlah jihad mereka di jalan-Mu dan janganlah haramkan pahala jihad mereka atas kami.

Ya Allah! tolonglah kaum muslimin yang terzhalimi di Mesir dan semua tempat.

Ya Allah! tolonglah Ikwanul Muslimin dan perbaikilah hubungan mereka.

Ya Allah! binasakanlah Para Munafiqin Yang Bersongkol dengan Zionis Israel+ Syiah dan Mustakbirin Amerika goncangkanlah dan hancurkan mereka.

Ya Allah! cerai beraikan barisan mereka dan luluh lantakkan kalimat mereka.

Ya Allah! janganlah Engkau memberikan kedudukan yang baik bagi mereka di muka bumi ini.

Ya Allah! lemparkanlah rasa takut dalam hati-hati mereka.

Ya Allah! hitunglah jumlah mereka, bunuhlah mereka dan jangan sisakan seorang pun dari mereka Ya Allah!

Kasihanilah saudara-saudara kami Ya Allah! Perkenankanlah Permintaan Kami, Aamiin Aamiin Aamiin Allahumma Aamiin..

>>>sila SHARE, agar lebih ramai turut sama mendoakan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

saga hancur habis..pasni xyah beli saga n the geng..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kekuasan Allah selamatkan UAI.takbirrrrr


Belia Klate Benci JDT

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymousaminn

Anonymous said... Best Blogger Tips

klate abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

UAI memang bawak keta laju pun, selalu langgar trafic light!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...