Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 17 August 2013

Serius : [Video] Jurucakap Syiah Dedah Rancangan Mereka Untuk Menyerang Mekah


"Faiz Shakir", salah seorang jurucakap Hizbullah secara langsung dalam sebuah rancangan tv di OTV:

"Hisbullah tidak dapat dimusnahkan, ianya yang terkuat dikalangan negara-negara Arab, lebih kuat dari empayar-empayar diseluruh dunia dari segi ekonomi, ketenteraan dan sosial, apa yang kamu fikir?

Kami tidak takut dengan ancaman Bandar Ibn Sultan ( seorang putera raja Qatar yang mengancam untuk menyerang Bashar) malah Saudi sekalipun dengan seluruh kekuatannya, dari raja mereka hinggalah kepada rakyat mereka yang terakhir, mereka fikir mereka siapa? Jika mereka mengebom Qasiun Damsyik (tempat dimana kekuatan Bashar pada paras maksimum), kami akan menyerang Mekah dihadapan kepala mereka sendiri.

Wartawan: "Mekah? Bukankah itu tempat suci bagi mereka?"

"Faiz Shakir": Biarkan aku bercakap, aku tidak kisah semuanya lagi, ini adalah fakta, kami akan memusnahkan Mekah dan Madinah, dan juga Jeddah dan Riyadh dengan mereka semua yang ada dan tinggal dalam bandar-bandar ini, ini adalah fakta strategi. Kewujudan kami lebih penting dari 'batu-batu' dan 'bukit-bukit' mereka.

Wartawan: (masih lagi dalam keadaan terkejut!!) Siapa yang akan memusnahkan Mekah? Iran? Syria? Hisbullah?? Tempat itu adalah tempat suci bagi mereka!!!

"Faiz Shakir": Aku tidak akan mendedahkannya, tapi jika mereka mengancam kami, kami tahu bagaimana untuk membalas ancaman itu.



 Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

allah hu akbar

Anonymous said... Best Blogger Tips

Berikan masa anda 1minit untuk aminkan doa untuk mesir, syria, palestin, iraq, afganistan dan negara2 Islam..

Ya Allah! Ya Qahhar ! Ya Jabbar ! Ya Muntaqim ! Ya Dzal Jalali wal ikram! Ya Allah! Ya Allah! Ya Allah! bantulah saudara-saudara kami Dr Morsi dan Ikhwanul Muslimin di Mesir dan di semua tempat.

Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau membantu musuh melawan mereka.

Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau menolong musuh melawan mereka.

Ya Allah! berilah mereka kepakaran membuat senjata untuk menghadapi musuh-musuhMu.

Ya Allah! tepatkanlah bidikan Senjata mereka dan kukuhkanlah kaki-kaki mereka serta berilah taufiq-Mu pada setiap langkah mereka.

Ya Allah! satukanlah barisan mereka dan kumpulkanlah segala upaya mereka.

Ya Allah! jadikanlah jihad mereka di jalan-Mu dan janganlah haramkan pahala jihad mereka atas kami.

Ya Allah! tolonglah kaum muslimin yang terzhalimi di Mesir dan semua tempat.

Ya Allah! tolonglah Ikwanul Muslimin dan perbaikilah hubungan mereka.

Ya Allah! binasakanlah Para Munafiqin Yang Bersongkol dengan Zionis Israel+ Syiah dan Mustakbirin Amerika goncangkanlah dan hancurkan mereka.

Ya Allah! cerai beraikan barisan mereka dan luluh lantakkan kalimat mereka.

Ya Allah! janganlah Engkau memberikan kedudukan yang baik bagi mereka di muka bumi ini.

Ya Allah! lemparkanlah rasa takut dalam hati-hati mereka.

Ya Allah! hitunglah jumlah mereka, bunuhlah mereka dan jangan sisakan seorang pun dari mereka Ya Allah!

Kasihanilah saudara-saudara kami Ya Allah! Perkenankanlah Permintaan Kami, Aamiin Aamiin Aamiin Allahumma Aamiin..

>>>sila SHARE, agar lebih ramai turut sama mendoakan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kau fikir kau siapa
Cinta ini kau buang saja
Ku tak perlukan memori
Dan kau tak perlu kembali

Kau fikir ku apa
Siang malam engkau yang punya
Kau datang dan kau pergi
Kau buat aku begini

Oh lelaki
Tak guna ku berikan semua
Banggakah dirimu
Kekasihmu sahabatku
Rupanya selama ini
Dia menaruh hati
Kadang kala aku terfikir
Kau berikannya janji yang sama
Dan kau katakan padaku
Sepuluh tahun yang lalu

Oh lelaki
Tak guna ku berikan semua

Ini rupanya kau balas kembali
Semua yang ku beri
Tak pernah mencukupi
Kau bukan lagi yang aku kenali
Perempuan seperti ku
Tak ingin bersamamu

Dahulu kau bukan begini
Kau hancurkan hati
Ku yakin dahulu
Kau bukan kau bukan kau bukan

Oh lelaki
Tak guna ku berikan semua
Oh lelaki
Tak guna ku berikan semua
Lelaki lelaki
Tak guna tak guna tak guna

Anonymous said... Best Blogger Tips

suruh abah kau menyanyi kat kubor nenek kau bangsat! abah kau la!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini gila...

laksamana sunan said... Best Blogger Tips

faiz shakir patut nama ko fucker sucker jer..ko ni mmg anak haram.selepas raja Abrahah ko la org yg aku dpt tau try nk serang mekah lak.ALLAH akan balas niat ko tu kt dunia lg wahai anak haram gampang babi anjing sial.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pantat mak kau busuk...
Ko pegi laaa...
Dasar Anak Haram,Lahir dlm jamban...
Ko mana ada bapak...
Bapak ko tk de kote...
Main dgn mak kau..mengandung...
Pastu lari...
Kesian laaa ko nie..
Melalak kt sini tk tentu pasal...
Agak2 mana laa bapak ko sekarang..
Mesti Tgh main dgn pelacur murahan...
Ko pegi laaa cari mana bapak ko tu dulu...
Ko nie mcm anjing kena buang tuan..
Merayau & melalak tk tentu pasal...
Dasar Anak lahanat...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku ni.. kima kau lah! lahanat! farque!

Anonymous said... Best Blogger Tips

fart?

Anonymous said... Best Blogger Tips

fart abah kau tongok!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous



AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN
AMIN

AMIN!!!

Lindungi sedara Islam kami, ya Allah!

jack ham said... Best Blogger Tips

SAY NO TO SYIAH!!!!!!
SAY NO TO SYAIH!!!!!!

-COPY N PASTE

Dakwat Putih said... Best Blogger Tips

MESIR

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...